به احتمال زیاد کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت تا پایان هفته جاری در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب خواهد شد.   در صورت تصویب طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان دولت و تبدیل شدن آن به قانون وضعیت استخدامی شمار قابل توجهی از کارکنان شاغل در دستگاه‌های مختلف دولت تغییر خواهد کرد.   این کارکنان، افرادی هستند […]

به احتمال زیاد کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت تا پایان هفته جاری در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب خواهد شد.

 

در صورت تصویب طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان دولت و تبدیل شدن آن به قانون وضعیت استخدامی شمار قابل توجهی از کارکنان شاغل در دستگاه‌های مختلف دولت تغییر خواهد کرد.

 

این کارکنان، افرادی هستند که در قالب قراردادهای موقت، پیمانکاری، حجمی و…. مشغول انجام کار مستمر در دستگاه‌های دولتی هستند.

 

ولی اسماعیلی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت این طرح گفت: در هفته‌های گذشته جلسات بررسی این طرح ادامه داشته است، به احتمال زیاد تا آخر این هفته این طرح در کمیسیون نهایی خواهد شد و از آن بعد با تصمیم مجلس در نوبت رسیدگی صحن مجلس قرار خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر دویست پیشنهاد از سوی نمایندگان و دستگاه‌های مختلف برای ساماندهی افراد شاغل در بخش‌‎های مختلف دستگاه‌های دولتی ارائه شده است.

پ‌ن: در ماه‌های گذشته بارها قرار بود این طرح به صحن علنی مجلس برود اما دست‌های پشت پرده و حامیان پیمانکاران نیروی انسانی باعث شد این طرح به صحن نرسد ! و امیدواریم بالاخره کلیات آن تصویب و وارد صحن علنی شود ، تا پس از تصویب نهایی کارگران شاغل دستگاه های اجرایی برای همیشه با زالو‌هایی بنام پیمانکار نیروی انسانی خداحافظی کنند.

  • منبع خبر : نفت آنلاین