استاندار بوشهر در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه :   یکی از موضوع‌های مهم در عرصه اشتغال، بکارگیری نیروهای بومی در صنایع پارس جنوبی است . برابر مصوبه هیئت دولت باید حداقل ۵۰ درصد نیروهای پارس جنوبی بومی استان بوشهر باشد که بخشی از آن اجرا شده است. محمدی‌زاده با […]

استاندار بوشهر در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه :

 

یکی از موضوع‌های مهم در عرصه اشتغال، بکارگیری نیروهای بومی در صنایع پارس جنوبی است . برابر مصوبه هیئت دولت باید حداقل ۵۰ درصد نیروهای پارس جنوبی بومی استان بوشهر باشد که بخشی از آن اجرا شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه بخش دیگر در بکارگیری نیروهای بومی در پارس جنوبی با توافقات انجام شده باید اجرا شود تصریح کرد: با توافق انجام شده با مسئولان وزارت نفت ساز و کار اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی فراهم می‌شود.

وی گفت: مدیران این صنعت در استان بوشهر باید روند ارتقا آن را طی کنند و ادامه دهند.

استاندار بوشهر به مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی پرداخت و اضافه کرد: منابع اعتباری مسئولیت‌های اجتماعی این منطقه پارس جنوبی اعم پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها به ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر شامل عسلویه، کنگان، دیر و جم اختصاص دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه منابع مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی به این ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر اختصاص می‌یابد بیان کرد: با توافق صنعت نفت، گاز و پتروشیمی منابع اعتباری مسئولیت‌های اجتماعی برای عمران، آبادانی و حل مسائل و مشکلات در ۴ شهرستان یاد شده سرمایه‌گذاری می‌شود

 

  • منبع خبر : نصیر بوشهر