در حکمی عجیب و سوال برانگیز از سوی قنبریان مدیر عامل پتروشیمی جم، ،محمدپوراسفندیاری متولد ۱۳۶۸ بدون کوچکترین سابقه مرتبط و تنها با داشتن ۸ ماه سابقه مشاوره در یک شرکت درجه ۲ بعنوان سرپرست تدارکات و بازرگانی پتروشیمی جم منصوب گردید. شرکت پتروشیمی جم با گردش مالی بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان […]

 

در حکمی عجیب و سوال برانگیز از سوی قنبریان مدیر عامل پتروشیمی جم، ،محمدپوراسفندیاری متولد ۱۳۶۸ بدون کوچکترین سابقه مرتبط و تنها با داشتن ۸ ماه سابقه مشاوره در یک شرکت درجه ۲ بعنوان سرپرست تدارکات و بازرگانی پتروشیمی جم
منصوب گردید.

شرکت پتروشیمی جم با گردش مالی بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان یکی از کلیدی ترین شرکت‌های پتروشیمی ایران می‌باشد
لازم به ذکر است کل سوابق ایشان حاکی از آن است که وی به مدت ۸ ماه بعنوان یک مشاور بدون هیچگونه تخصص خاصی در شرکت انرژی گستر پارسیان مشغول بکار بوده است که پس از‌ مدتی از آن مجموعه اخراج گردیده است .
و سپس با توصیه بالا دستان به مدیرعامل جم، ایشان در کلیدی ترین پست در شرکت مذکور منصوب می‌گردد.
سوال اینجاست که: آیا صرف معرفی از افراد بالا‌دست می‌تواند ملاک مدیریت کلان در یک شرکت بزرگ در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد و مدیریت عامل پتروشیمی و مجموعه وزارت کار و صندوق بازنشستگی بدون در نظر گرفتن صلاحیت و تخصص و گرفتن استعلامات لازم از مراجع ذیصلاح می‌توانند مدیریت اینچنین حساس و تخصصی را در یک چنین سازمانی به چنین شخصی واگذار نماید.
قبلا انتصاب پر حاشیه عبدالرحیم قنبریان در فروردین ۱۴۰۱ به مدیر عاملی پتروشیمی جم، با اعتراض گسترده رسانه های استان مواجه شده بود.
قنبریان، متولد شهرستان کازرون استان فارس
می باشد.

 

  • منبع خبر : نصیر بوشهر