بمناسبت سالروز عروج زنده یاد سید علی اکبر محتشمی پور او که ترکیبی منحصر به فرد از دیپلماسی و میدان بود بهرام نکیسا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره جانباز مقاومت زنده یاد آقای سید علی اکبر محتشمی پور ، او که ترکیبی منحصر بفرد از دیپلماسی و میدان بود . عمیق و هوشمند ، […]

بمناسبت سالروز عروج زنده یاد سید علی اکبر محتشمی پور
او که ترکیبی منحصر به فرد از دیپلماسی و میدان بود
بهرام نکیسا
ضمن گرامی داشت یاد و خاطره جانباز مقاومت زنده یاد آقای سید علی اکبر محتشمی پور ، او که ترکیبی منحصر بفرد از دیپلماسی و میدان بود . عمیق و هوشمند ، کم گو و گزیده گوی بود . شجاع ، صادق و مردمی ، سرسخت و خستگی ناپذیر بود . در عین حال زندگی را سخت نمی گرفت و اهل شکوه و گلایه نبود . مقاوم ، صبور ، مهربان و متواضع بود . سرشار از ادب و متانتی بود که ریشه در اصالتی دیر پا با سرچشمه فرهنگ و اخلاق محمدی (ص) داشت .
حضور ایشان و همسر مجاهدشان در چندین سال اخیر بدنبال ‌هجرت به نجف اشراف و اختیار نمودن مجاورت بارگاه ملکوتی امام اول شعیان حضرت امام علی علیه السلام و اقدام به مجاهدت و فعالیت برای ترویج اندیشه های امام خمینی در منطقه گواه این است که ایشان هرگز از ادامه راه و هدفی که امام خمینی برای جهان اسلام ترسیم نموده است خسته و غافل و مایوس نگردیده بود .
در سالروز عروج آن عزیز سفر کرده بخشی از توصیه های آن زنده یاد به فرزند و همه علاقمندان به اسلام ، امام ، انقلاب ، کشور و ایشان تقدیم خوانندگان محترم نصیر بوشهر می گردد .
« در کنار زندگی روزمره دچار روزمرگی و دنیا نشوید. به هیچ وجه از هیچ کس چه در محیط کار و یا خارج از محیط کار، چه در رابطه با کار و چه حتی بدون ارتباط کاری هدیه اعم از وجه نقد، کالا و یا هر چیز دیگر مثلا زمین، خانه، ویلا، سوئیچ ماشین و… قبول نکن. اینها پرتگاه های سقوط و نابودی دنیا و آخرت است. شماره حساب بانکی خودت و خانواده ات را به هیچ کس نده و کسی نداند، چرا که ممکن است بی علم شما به حسابت واریز کند. از این به بعد از گرفتن حتی وام های معمولی، چه با بهره و یا بی بهره، خودداری کن. از این به بعد از پذیرفتن دعوت مهمانی همکاران و یا کسانی که به نحوی ارتباط با کار جدید دارند و یا حتی ندارند، خودداری کن. چون ممکن است با یکی دو واسطه مربوط به کارت شود. از سفرهای خارج کشور و حتی داخل کشور که صاحبان منافع مستقیم و یا غیر مستقیم دعوت می کنند اجتناب کن. سفارشات و توصیه های بالادستی و پایین دستی که بر خلاف قانون و تضییع اموال و حقوق مردم است را نپذیر. به همان حقوقت قانع باش و توکلت به خدا باشد و صبح ها با ذکر «بسم الله، توکلت علی الله، افوض امری إلی الله، لاحول و لا قوه الّا الله» از خانه خارج شو. ان شاء الله خدا از شرّ شیاطین حفظت کند.»
هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرور
هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود
هدیه به روح آن مجاهد مبارز مهاجر ، اللهم صل علی محمد و آل محمد .
روحش شاد

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین