نصیربوشهر – رضا علیپور: شنیدم قرار است آخر هفته رییس جمهور محترم وارد بوشهر بشوند تا مشکلات مردم استان را بررسی کنند و مرحمی برای آلام مردم استان باشند. طبق روال حتماً بعضی از وزرا یا معاونین هم به نمایندگی به شهرستان ها خواهند آمد. من اما خیلی علاقمندم وزیر صمت به شهرستان دشتی بیاید […]

نصیربوشهر – رضا علیپور: شنیدم قرار است آخر هفته رییس جمهور محترم وارد بوشهر بشوند تا مشکلات مردم استان را بررسی کنند و مرحمی برای آلام مردم استان باشند.

طبق روال حتماً بعضی از وزرا یا معاونین هم به نمایندگی به شهرستان ها خواهند آمد.
من اما خیلی علاقمندم وزیر صمت به شهرستان دشتی بیاید و دلیلش را هم اگر حوصله داشته باشید سعی می کنم خیلی کوتاه و خلاصه بگویم.
حدود ۳ ماه است که مشکلی در زمینه گرانفروشی و تعمیر نادرست خودروی من که نان خانه ام را با آن تهیه می کنم با دستگاه هایی مثل صمت و صنف و تعزیرات دارم و همه هم پذیرفته و می دانند حق با من بوده است و طی این مدت با دواندن من فقط قصدشان خستگی و در نهایت مجاب کردن من به عدم پیگیری حق طبیعی ام بوده است.
این اداره عنوان می کند پرونده تان را گم کرده ایم، آن یکی می گوید باید از نو روال را طی کنی، دیگری می گوید باید بروی آن اداره که گفته بیا به این اداره و هزاران دلیل و روال کاملاً خسته کننده و با هدف مشخص دست کشیدن من از حق طبیعی ام.
رییس جمهور قرار است بیاید تا مشکلات مردم را بشنود و حلال آنها باشد. من اما امیدی به حل هیچ مشکل بزرگی از پیش پای مردم ندارم نه از رییس جمهور کنونی که از هیچکدام چون اگر بنا بود مشکلی حل شود وضع بیکاری مردم در قطب اقتصاد انرژی دنیا این نبود.
من نمی خواهم مشکل شخص خودم با حضور این وزیر پیگیری و حل شود. من خواستار وزیر صمت هستم تا بگویم آقای نماینده رییس جمهور محترم درد دواندن من و امثال من و عدم رسیدگی توسط دستگاه های عریض و طویل شما همان می شود که جامعه ای ناراضی و نا امید در مقابلتان قرار بگیرد و هر چه هم بگویید تنها همان شنیده هاست و این مردم نه به حل مشکلشان امید دارند و نه به گشایشی از سمت شما.
کاش وزیر صمت به دشتی بیاید تا بگویم منِ کارگری که با کار شب و روز قسط خرید ماشینی که نان خانه ام را در می آورد حق ندارم پیگیری کنم چرا به من گرانفروشی کرده اند چون همه دستگاه های زیرمجموعه تان هواخواه گرانفروش هستند نه منِ کارگر بی صدا.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر