با حکم مدیرعامل پتروفرهنگ؛ «محمدطاهر شفیعی» سرپرست و عضو هیئت مدیره هلدینگ انرژی سپهر شد آئین تودیع و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هلدینگ انرژی سپهر با حضور حمیدرضا نجف‌پورکردی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان و علیرضا بابازاده مدیرعامل پتروفرهنگ برگزار شد. در این مراسم محمدطاهر شفیعی به عنوان سرپرست و عضو هیئت مدیره و […]

با حکم مدیرعامل پتروفرهنگ؛

«محمدطاهر شفیعی» سرپرست و عضو هیئت مدیره هلدینگ انرژی سپهر شد

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هلدینگ انرژی سپهر با حضور حمیدرضا نجف‌پورکردی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان و علیرضا بابازاده مدیرعامل پتروفرهنگ برگزار شد.

در این مراسم محمدطاهر شفیعی به عنوان سرپرست و عضو هیئت مدیره و همچنین فرهاد جهانگیری و احمد دهقان به عنوان عضو هیئت مدیره انرژی سپهر منصوب شدند.

محمدطاهر شفیعی پیش از این مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شیمیایی لاوان و مشاور عالی شرکت های صنایع پتروشیمی دنا و پردیس  بوده است.

فرهاد جهانگیری نیز قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ انرژی سپهر و رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی دنا را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

احمد دهقان نیز پیش از این مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی و سرپرست شرکت پتروشیمی شیمی بافت بوده است.

در پایان این مراسم از بهروز عباسی مدیرعامل، محمدهاشم رکن تهران و مرضیه شاهدایی اعضای پیشین هیئت مدیره انرژی سپهر نیز تقدیر شد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین