در سوگ سرداری بزرگ چون حاج قاسم سلیمانی که همواره پیروز میدان بوده نباید مرثیه ای گفت بلکه باید فرهنگ ایثار ، شجاعت ، تفکر ، اخلاص و ایمان او را بیان کرد . حاج قاسم سلیمانی سردار جبهه مقاومت و ایرانی مسلمانی که پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و تربیت شده مدرسه عشق یعنی […]

در سوگ سرداری بزرگ چون حاج قاسم سلیمانی که همواره پیروز میدان بوده نباید مرثیه ای گفت بلکه باید فرهنگ ایثار ، شجاعت ، تفکر ، اخلاص و ایمان او را بیان کرد .
حاج قاسم سلیمانی سردار جبهه مقاومت و ایرانی مسلمانی که پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و تربیت شده مدرسه عشق یعنی بسیج ، که برخاسته از مردم ایران و مکتب امام خمینی بود بدست دولت آمریکا و با تدبیر اسرائیل به شهادت رسید اما راه و اندیشه زنده او پیش روی ماست . امروز ما وارث فرهنگ زنده ایثار و مردانگی و معنویت آن عزیز هستیم . او پیرو مکتبی بود که در پی تشکیل بسیج جهانی اسلام است آن هم برای حفظ کرامت بنی آدم در سراسر جهان .
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصداق آیه شریفه :
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا،
که می فرماید : از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند ، است .
دولت آمریکا با شهادت سردار قاسم سلیمانی و همراهانش بار دیگر با رفتار و عملکردش همانگونه که عملا در طول تاریخ در منطقه و در اقصی نقاط دنیا نشان داده است بیش از پیش مناسبات صلح جهانی را برهم زد و مجددا ابزار سیاست های صهیونیست ها در جهان گردید .
اقدام آمریکا مبنی بر ترور سپهبد قاسم سلیمانی چیزی نبود جز جنایتی که مطلوب اسرائیل غاصب می باشد و عملا رئیس جمهور آمریکا در این جنایت به شکلی شقی تر از گذشته ، بازیچه سیاستمداران اسرائیلی گردید .
آمریکا و اسرائیل که در جبهه های جنگ دیپلماسی ، اقتصادی و نظامی علیه ایران ، از مردان عرصه دیپلماسی ، مردم هوشمند و دانشمندان ایرانی شکست خورده و به اوج ناامیدی در منطقه رسیده بودند با بی تدبیری تمام با بوجود آوردن حادثه دلخراش ترور حاج قاسم سلیمانی و همراهان آن عزیز موجبات انزجار بیش از پیش ملت های منطقه و مردم ایران را فراهم ساخته و بار دیگر یکی از بی شمار رفتار های برهم زننده قوانین انسانی و بین المللی صلح جهانی را در منطقه مجددا رقم زدند .
شهادت این عزیز سلحشور و مجاهد فی سبیل الله قلب مردم ایران و تمامی بسیجیان جهان اسلام را جریحه دار نمود . فقدان این فرزند ارزشمند اسلام را به حضور خانواده معزز ایشان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای و مردم بزرگ ایران اسلامی و بسیجیان جهان اسلام تمامی آنانی که کوله بار مبارزه با استکبار ، استبداد و استعمار را در سراسر جهان بر دوش می کشند تسلیت عرض می نمایم .
حاج قاسم سلیمانی به یاران شهیدش از صدر اسلام تا امام سید روح الله خمینی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم پیوست و در جوار رحمت حق آرمید . او به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود رسید . خوشا بحال آنان که با شهادت رفتند . راهشان پر رهرو و پرچم آرمان و هدفشان همواره بر افراشته باد . انشاالله .

  • منبع خبر : نصیر بوشهر