👈علی‌اکبر رائفی‌پور، حسن عباسی و هاشمی گلپایگانی؛ چهره‌های حاشیه‌ساز این روزها. چهره‌های جنجالی‌ای که صحبت‌های پراکنده‌ای دارند و بدون هیچ مستندی از هر دری سخن می‌گویند. صحبت‌هایی که اغلب  واکنش‌های تندی به خود می‌بینند، اگرچه اغلب اوقات از واکنش دستگاه‌های دولتی و رسمی هم بی‌نصیب نمانده‌اند. 🔹شخصیت‌های جنجالی این روزها گاها بدون سوابق علمی و […]

👈علی‌اکبر رائفی‌پور، حسن عباسی و هاشمی گلپایگانی؛ چهره‌های حاشیه‌ساز این روزها. چهره‌های جنجالی‌ای که صحبت‌های پراکنده‌ای دارند و بدون هیچ مستندی از هر دری سخن می‌گویند. صحبت‌هایی که اغلب  واکنش‌های تندی به خود می‌بینند، اگرچه اغلب اوقات از واکنش دستگاه‌های دولتی و رسمی هم بی‌نصیب نمانده‌اند.

🔹شخصیت‌های جنجالی این روزها گاها بدون سوابق علمی و تحصیلی مرتبط در هر زمینه‌ای اظهارنظر می‌کنند، از پزشکی و مسائل حقوقی گرفته تا اقتصاد و روابط بین‌الملل. این سه نفر در نتایج جست‌وجوهای این روزها بی‌شک جزو یک تا پنج مورد اول هستند.

۱️⃣چهره اول این اساتید رائفی‌پور است که از اواخر دهه ۸۰ خبرساز شده و تاکنون درباره هر چیزی اظهارنظر و حاشیه‌سازی داشته.

۲️⃣در گام بعدی به حسن عباسی می‌رسیم که بارها اظهارنظرهایش دردسرساز شده.

۳️⃣و اما چهره سوم هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر است. مردی که همین یک‌ماه پیش اظهاراتی درباره حجاب داشت تا با انتقاداتی روبه‌رو شود. حالا او کاری کرده که در میان منتقدانش بسیاری از چهره‌های اصولگرا را هم می‌توان دید.

  • منبع خبر : عصر فوری