منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده که فدراسیون برای پاسخگویی به تحریف نام خلیج فارس توسط فیفا و در حاشیه برگزاری عرب کاپ اقداماتی را درنظر دارد اما زمانی که قنبرزاده از این اقدامات سخن گفت نشانی از تاثیر یا مقابله با جعل نام خلیج فارس […]

 

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده که فدراسیون برای پاسخگویی به تحریف نام خلیج فارس توسط فیفا و در حاشیه برگزاری عرب کاپ اقداماتی را درنظر دارد اما زمانی که قنبرزاده از این اقدامات سخن گفت نشانی از تاثیر یا مقابله با جعل نام خلیج فارس به چشم نیامد!

 

او اعلام کرده هیات رئیسه فدراسیون مصوب کرده که جلسه ای را در جزیره خارک برگزار کند؛ از پروژه های ورزشی بازدید کند؛ سکوهای نفتی و صادرات نفت در تنگه هرمز را هم تماشا کنند!

 

اقداماتی که قنبرزاده از آن ها به عنوان راه مقابله با جعل نام خلیج فارس نام برد به همین موارد ختم شد و مشخص نیست کدام یک از آن ها پاسخ به فیفا یا دیگر افرادی دارد که تاریخ را تحریف می کنند؟!

 

این مصوبات فدراسیون فوتبال بیش از آن که برای خلیج فارس باشد بیشتر شبیه به برنامه ریزی برای تعطیلات آخر هفته یا گشت و گذار مسئولان در زمان مرخصی دارد.

  • منبع خبر : جماران