در پی انتشار مطالبی درخصوص فرزند انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، توضیحات زیر از سوی آن معاونت ارسال شده که عینا منتشر می شود:   ۱. سفر سید حمید رضازاده یک سفر کاری (تابعیت ندارد، مهاجرت نکرده‌است) جهت توسعه مجموعه نرم‌افزاری است که محصولاتی با جامعه هدف مخاطبان خارج از کشور […]

در پی انتشار مطالبی درخصوص فرزند انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، توضیحات زیر از سوی آن معاونت ارسال شده که عینا منتشر می شود:

 

۱. سفر سید حمید رضازاده یک سفر کاری (تابعیت ندارد، مهاجرت نکرده‌است) جهت توسعه مجموعه نرم‌افزاری است که محصولاتی با جامعه هدف مخاطبان خارج از کشور تولید می‌کند؛ این محصولات هیچ ارتباطی با وی‌پی‌ان یا فیلترشکن ندارند و شایعات مرتبط با آن تکذیب می‌شود.

 

۲. تاکید می‌گردد سید حمید رضازاده هیچ مالکیت و مشارکتی در شرکت بترنت (betternet) ندارد و این شرکت، به عنوان ارائه دهنده خدمات فیلترشکن به کاربران ایرانی، تحت مالکیت شرکت پنگو (pango) آمریکا است.

 

۳. به علاوه هرگونه بهره‌برداری ویژه از امکانات دولتی و غیردولتی و حتی کمک مالی والدین، از سوی حمید رضازاده منتفی بوده و کلیه هزینه‌های سفر و فعالیت‌های ایشان از درآمد فروش نرم‌افزار تامین شده‌است.

 

۴. ایشان هیچ گونه قرار داد با نهادهای دولتی و غیردولتی نداشته و ندارد.

 

۵. لازم به ذکر است کلیه همکاران و برنامه‌نویسان این مجموعه نرم‌افزاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان ساکن در داخل کشور هستند.

 

۶. طبیعی است که ارجاع به صفحات جعلی و رزومه‌های فیک ساخته‌شده توسط سایت‌ها و اشخاص نامعتبر و رسانه‌های معاند و بازنشر آن توسط رسانه‌های داخلی، حق پیگرد قانونی را برای ایشان محفوظ می‌دارد.

  • منبع خبر : فرارو