احمد باهوش روز چهارشنبه در گفت‌ و گو خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار است که فرایند جذب نیروها در مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت ۱۰۰ درصد بومی انجام می‌شود. وی افزود: جوانان تحصیل‌کرده رشته‌های فنی در استان بوشهر با همکاری دانشگاه خلیج فارس از طریق برگزاری آزمون برای اشتغال در پالایشگاه‌های ۱۳ گانه […]

احمد باهوش روز چهارشنبه در گفت‌ و گو خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار است که فرایند جذب نیروها در مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت ۱۰۰ درصد بومی انجام می‌شود.

وی افزود: جوانان تحصیل‌کرده رشته‌های فنی در استان بوشهر با همکاری دانشگاه خلیج فارس از طریق برگزاری آزمون برای اشتغال در پالایشگاه‌های ۱۳ گانه این مجموعه بکارگیری و جذب می‌شوند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی یادآورشد: جوانان کارآمد و خلاق استان بوشهر دارای مدارک فنی در رشته‌های HSE ، تعمیرات، بهره‌برداری و بازرسی فنی می‌توانند در این آزمون که تاریخ برگزاری آن اعلام می‌شود شرکت کنند.

باهوش افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال جاری مبنی بر” مهار تورم و رشد تولید”، تمام تلاش خود را در زمینه رشد تولید پایدار و اشتغال جوانان پرتلاش بومی استان بوشهر بکار گرفته و در این مسیر حرکت می‌کند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بر همین اساس، تیم راهبری از ابتدا تا انتهای فرایند این جذب با حضور نماینده استاندار بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تشکیل شده تا تمامی مراحل و اقدامات جذب نیروهای بومی استان با هماهنگی استاندار انجام شود.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین