رئیس شورای عالی استان‌ها جزئیات کشف فساد ۲۰ هزار میلیاردی در شهرداری را اعلام کرد و گفت: تا پایان سال جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری بازگردانده می‌شود. فساد ۲۰ هزار میلیاردی در این دوره مدیریت شهری کشف شد و بخشی از اموال عودت داده شد. این کار‌ها در ادوار قبل مدیریت شهری […]

رئیس شورای عالی استان‌ها جزئیات کشف فساد ۲۰ هزار میلیاردی در شهرداری را اعلام کرد و گفت: تا پایان سال جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری بازگردانده می‌شود. فساد ۲۰ هزار میلیاردی در این دوره مدیریت شهری کشف شد و بخشی از اموال عودت داده شد. این کار‌ها در ادوار قبل مدیریت شهری صورت گرفته بود و در این دوره حق شهر به مردم بازگرداننده شد.

به گزارش فارس، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اینگونه توضیح داد: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است. یکی دیگر از موضوعات بحث باملند بوده است که کار بزرگی است. قیمت آن حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده، اما قیمتی که برای آن گذاشته بودند ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.

موضوع دیگر در این فساد ۲۰ هزار میلیاردی که کشف شده است بحث پارکینگ چیتگر بود که رقم آن حدود ۴۵۰ میلیارد تومان بوده است. این اقدامات در شهرداری تهران آغاز و ادامه دارد و تا پایان سال جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری بازگردانده می‌شود.

حقوق و مزایای مدیران در شهرداری و شورا بر اساس یک اشل حقوقی انجام می‌شود. قطعا اگر تخلفی صورت گیرد ما خودمان با آن برخورد جدی می‌کنیم. ببینید اینکه چطور فیش‌های حقوقی منتشر شود موضوعی است که در حال پیگیری است، اما باید دید که قانون هم در این زمینه چه تکالیفی را بر عهده ما گذاشته و ما قطعا بر اساس قانون عمل می‌کنیم. ما چیز پنهانی از مردم در مدیریت شهری نداریم.

  • منبع خبر : فرارو