مدیر مسئول محترم سایت خبری نصیربوشهرآنلاین با عرض سلام و احترام شرکت پتروشیمی بوشهر ضمن تکذیب مطالب منتشره در روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۹/۲ در آن سایت خبری، نکات ذیل را لازم می داند، مورد توجه قرار گیرند: ۱-جلسه مورداشاره در فضایی بسیار دوستانه و صمیمی تشکیل و حاضرین به تبادل نظر پرداخته و دغدغه های […]

مدیر مسئول محترم سایت خبری نصیربوشهرآنلاین
با عرض سلام و احترام
شرکت پتروشیمی بوشهر ضمن تکذیب مطالب منتشره در روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۹/۲ در آن سایت خبری، نکات ذیل را لازم می داند، مورد توجه قرار گیرند:
۱-جلسه مورداشاره در فضایی بسیار دوستانه و صمیمی تشکیل و حاضرین به تبادل نظر پرداخته و دغدغه های خود را مطرح و مورد بررسی قرار دادند، بطوریکه جلسه هم اندیشی مدیریت منابع انسانی با کارکنان در کلیه سطوح از برنامه های جاری مدیریت جدید منابع انسانی پتروشیمی بوشهر میباشد.
۲-مدیر منابع انسانی شرکت که از چهار ماه گذشته به این سمت منصوب گردیده اند، از مسئولین با سابقه و مجرب میباشند که کاملا، مسائل و مشکلات کارکنان از دغدغه های جدی ایشان بوده
که همواره در صدد رفع آنها بوده و هستند، بطوریکه از زمان انتصاب خود تاکنون،تعداد ۴۰۰ مدرک تحصیلی کارکنان را تعدیل نمودند، همچنین بخشی از فوق العاده های معوقه کارکنان با مدرک دیپلم را پرداخت نموده و تعدیل مدارک بالاتر نیز تحت بررسی میباشد.
۳-آئین نامه حقوق و دستمزد کارکنان در حال بررسی و بازنگری میباشد.
۴-مدیریت منابع انسانی به منظور تکریم کارکنان،در سالروز افتتاح فاز یک شرکت، برای کلیه کارکنان اعم از رسمی نفت، قرارداد مستقیم شرکتی و تامین نیرو جمعا به تعداد ۲۰۰۰نفر هدیه نفیس تهیه و به کارکنان اهداء نمود.
۵-دغدغه جذب نیروهای شرکت از میان نیروهای بومی، مدیریت منابع انسانی را بر آن داشت تا با تاسیس بانک اطلاعاتی مشخصات نیروهای بومی با مدارک تحصیلی مختلف را اخذ و نگهداری نماید تا در صورت لزوم، پس از احراز شرایط، از میان آنها جذب صورت پذیرد.
۶- پیشنهاد افزایش مبلغ ودیعه مسکن کارکنان به میزان صددرصد تا سقف نسبت به سال گذشته تا سقف مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان توسط مدیریت منابع انسانی و تصویب هیات مدیره که بر اساس آن به کلیه کارکنان اعم از بومی و غیربومی که در شعاع یکصد کیلومتری از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سکونت دارند، وام مذکور تعلق خواهد گرفت.
در خاتمه اعلام میدارد، مجموعه مدیریت منابع انسانی خود را حامی، وکیل و خادم کارکنان که سرمایه اصلی شرکت میباشند و نیز مجری تصمیمات و سیاست‌های کلان شرکت می داند.
لذا شایسته است طبق قانون مطبوعات، به منظور تنویر اذهان عمومی، نسبت به انتشار جوابیه مدیریت منابع انسانی پتروشیمی بوشهر اقدام گردد.
روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوشهر

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین