حسین نقاشی، عضو دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی   🔹‏سخنگوی دولت به دانشگاه خواجه‌نصیر رفته و جمعی از دانشجویان معترض در جلسه شعار دادند و به او گفته‌اند: «برو گمشو». سخنگو هم گفته این «دیکتاتورها» هستند که نمی‌گذارند مخالفانشان حرف بزنند! ۱️⃣ ایشان یادش رفته که خودش و همفکرانش علاوه بر اینکه […]

 

حسین نقاشی، عضو دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

 

🔹‏سخنگوی دولت به دانشگاه خواجه‌نصیر رفته و جمعی از دانشجویان معترض در جلسه شعار دادند و به او گفته‌اند: «برو گمشو». سخنگو هم گفته این «دیکتاتورها» هستند که نمی‌گذارند مخالفانشان حرف بزنند!
۱️⃣ ایشان یادش رفته که خودش و همفکرانش علاوه بر اینکه در شبکه‌های اجتماعیی که فیلتر کرده‌اند، ‏حساب کاربری دارند، چند ده روزنامه، خبرگزاری، سایت، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام که از بودجه عمومی تامین می‌شوند، سال‌هاست یک حرف می‌زنند و مخالفان و معترضان که سهمی از این بودجه عمومی دارند، سهمی از این تریبون‌ها ندارند!
۲️⃣ ایشان یادش رفته تحت نام انصارحزب‌الله و به بهانه توهین به مقدسات و نظام و…چگونه برنامه‌های رسمی در اماکن عمومی و دانشگاه‌ها توسط نسل قبل‌شان برهم زده می‌شد و مخالفان از همان مقدار تریبون هم محروم شده و با سنگ و چماق بدرقه می‌شدند! الله‌کرم و ده‌نمکی و کمیل کاوه یادتان رفته، حسن عباسی و قاسمی که جلوی چشم‌تان هستند!
۳️⃣ ایشان یادشان رفته که در یک دهه گذشته چگونه نفس تشکل‌های دانشجویی سیاسی، فرهنگی، صنفی و نشریات دانشجویی مخالف توسط همفکران ایشان و با همراهی یا سکوت دولت روحانی تا به امروز، گرفته شده و‌ در مقابل چندین و چند تشکل مشابه و حامی اقتدارگرایی در دانشگاه، پر و بال گرفته‌اند!
۴️⃣ ایشان آیه ۱۴۸ سوره نسا را یادش رفته؛خداوند آشکار کردن گفتار بد را دوست نمى‌دارد، مگر از کسى که به او ستم شده باشد و خداوند شنواى داناست. سال‌ها بستید و شکستید و مهر کردید، حالا گفته‌اند: «برو گمشو»، دیکتاتور شده اند و شماها منادی «گفت‌وگو»!؟

  • منبع خبر : کانال حزب اتحاد ملت