روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «باید مواخذه شوند» به قلم سعدالله زارعی که روز چهارشنبه ۲۹ شهریور منتشر شده، با اشاره به مواضع سید محمد خاتمی، مسعود پزشکیان، محمد جواد ظریف و عبدالناصر همتی در موضوع درگذشت مهسا امینی، خواهان مواخذه ایشان شد. در بخشی از یادداشت کیهان آمده است: عده‌ای در فضا‌های مجازی دست […]

روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «باید مواخذه شوند» به قلم سعدالله زارعی که روز چهارشنبه ۲۹ شهریور منتشر شده، با اشاره به مواضع سید محمد خاتمی، مسعود پزشکیان، محمد جواد ظریف و عبدالناصر همتی در موضوع درگذشت مهسا امینی، خواهان مواخذه ایشان شد.

در بخشی از یادداشت کیهان آمده است: عده‌ای در فضا‌های مجازی دست به هیاهو علیه مدافعان حجاب و عفاف زدند که می‌تواند برخاسته از دلایل متفاوت باشد، اما در این میان بعضی چهره‌های سیاسی و اجتماعی هم بودند که از روی نسخه‌ای نوشته شده به ایفای نقش پرداختند. حساب این‌ها از افراد عادی که به اشتباه و احیاناً به‌دلیل عواطف مطالبی نوشته‌اند، جداست.

وقتی امثال خاتمی، پزشکیان، ظریف، همتی و… به محض وقوع رویداد دست به واکنش تخریبی علیه مدافعان امنیت و موضوع حجاب می‌زنند، در حالی که برای آنان امکان دسترسی به اطلاعات دقیق وجود دارد و اسناد هم در دسترس آنان می‌باشد، موضوع به‌کلی متفاوت می‌شود و از آنان پذیرفته نیست.

به‌خصوص اینکه همه می‌دانیم توطئه خارجی بدون تکیه به پایگاه داخلی به نتیجه نمی‌رسد. ادعا‌های ضددینی و ضدانقلابی محافلی نظیر بی‌بی‌سی و… بدون بهره‌گیری از پشتیبانی نظری چهره‌هایی در داخل ایران مدلل و موجه نمی‌باشد. بر این اساس الان زمان آن است که این‌ها مورد مؤاخذه قرار گیرند. آنان باید برای آنچه گفته‌اند سند ارائه کنند و برای اتهاماتی که وارد کرده و سندی ندارند، پاسخگو باشند.

  • منبع خبر : فرارو