نصیربوشهر – محمد غمخوار:   از دیروز خبرهایی به گوش رسید که کنفدراسیون آسیا تیم های ایرانی را از لیگ قهرمانان آسیا حذف نموده است . بدون درنگ گفتم خدا را شکر .کمی که بیشتر فکرکردم  دلم به حال تماشاگران و طرفداران این دو تیم سوخت و با خود گفتم چه بیرحمانه اظهار خوشحالی […]

 

نصیربوشهر – محمد غمخوار:

 

از دیروز خبرهایی به گوش رسید که کنفدراسیون آسیا تیم های ایرانی را از لیگ قهرمانان آسیا حذف نموده است . بدون درنگ گفتم خدا را شکر .کمی که بیشتر فکرکردم  دلم به حال تماشاگران و طرفداران این دو تیم سوخت و با خود گفتم چه بیرحمانه اظهار خوشحالی کرده ام .تا اینکه به فکرم رسید از طرفداران این دو تیم یک نظر سنجی انجام دهم .لذا امروز جمعه ۱۷ دی ماه مصادف با درگذشت بزرگ پهلوان راستی و صداقت کشور غلامرضا تختی در یک گروه مجازی که تماما از ورزشکاران فوتبال و طرفداران دو آتشه سرخابی ها تشکیل شده است اقدام به نظر سنجی نمودم . سوال نظر سنجی هم بسیار ساده بود .اگر با حذف تیم های ایرانی در مسابقات لیگ آسیا موافق هستید عدد ۱  و در غیر این صورت عدد ۲ را ارسال نمایید .

۹۵ درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی گزینه ۱ را انتخاب نموده و با حذف تیم های ایرانی موافق بودند و تنها ۵  درصد مخالف حذف تیم های ایرانی بودند . عزیزانی که در نظر سنجی شرکت کردند اکثرشان طرفدار سرسخت سرخابی ها بودند و از با تعصب ترین ها و کلا آدم های فوتبالی بودند . حال آیا میتوان انگ بی خیال و  و عرق ملی نداشتن و دهها صفت بد به این عزیزان داد ؟!

از منظر روان شناسی واضح است که اینان از دروغ و تزویر و ریاکاری بیزار هستند وگرنه چه کسی دوست ندارد تیم های کشورش  در آوردگاه های بین المللی شرکت کنند  و موفقیت کسب نمایند  . بدیهی است پاسخ دهندگان ، اخلاق را فراتر از شرکت در مسابقات و احیانا کسب  مقام دانسته  و کسب جام در بستری از دروغ را غیر قابل قبول می دانند .

جناب کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام کرده که یازده سال اسناد جعلی به AFC ارسال کرده ایم !! و  جناب مصطفوی رییس کمیته استیناف فرمایش کرده اند تا صد سال دیگر هم به AFC  دروغ خواهیم گفت . ظاهرا بر خلاف اصول اخلاقی و عرفی و انسانی دروغ به فضیلت تبدیل شده است و این تازه از نتایج سحر است .

در سراسر جهان هستی، قانون صداقت و صراحت و حقیقت جاری است .هرچند بر حسب ظاهر در عالم هستی تضادها و تعارض هایی دیده میشود ولی دروغ و خیانت در طبیعت اصلا وجود ندارد .خلاصه کلام آنکه بنای خلقت و طبیعت بر راستی استوار است لکن انسان ظالم و ستمکار است که حق را با باطل در هم آمیخته و آن را وارونه جلوه می دهد زیرا باطل محض را نمیشود به مردم ارائه داد که طبع حقیقت جوی مردم خود به خود آن را دفع می‌کند..

آقایانی که رذیله دروغ را به فضیلت در آورده و سال ها کلاه بر سر راستی و صداقت گذاشته اید .کی می خواهید از این سریر خودخواهی و نکبت و ریا پایبن بیایید و با مردم خود راستی و دوستی و صداقت پیشه گیرید . دروغ های شما حق الناس است زیرا جوانان بسیاری را نا امید کرده اید و یقینا روزی فرا می‌رسد که باید جواب خداوند را بدهید البته شاید قبل از آن مردم به زور از شما جواب بگیرند که آن روز وای به حالتان .

  • منبع خبر : نصیر بوشهر