نشست خبری دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر در نشست خبری اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر آرزو شبل الحکمای بوشهری نژاد از برگزاری اجلاسیه ۲۲ زن شهید و ایثارگر استان بوشهر در تاریخ ۱۱ دی ماه خبر داد. دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان فرمود: زنان بوشهری در تاریخ حماسه […]

نشست خبری دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر

در نشست خبری اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر آرزو شبل الحکمای بوشهری نژاد از برگزاری اجلاسیه ۲۲ زن شهید و ایثارگر استان بوشهر در تاریخ ۱۱ دی ماه خبر داد.
دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان فرمود: زنان بوشهری در تاریخ حماسه آفرین بودند که می توان به حماسه دلوار و لرده اشاره کرد.
که متاسفانه به حماسه های آنها کمتر پرداخته شده است و مظلوم واقع شده اند.
ایشان از رسانه ها خواست که با قلم به معرفی این زنان خصوصا زنان شهید بوشهری بپردازند.
آرزو شبل الحکمای بوشهری نژاد بیان کرد: این اجلاسیه به معرفی زنان شهید و ایثار استان، در راستای کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر و یاد ۷۰۰ شهید زن کشور که ۲۲ نفر انها از شهدای استان بوشهر هستند در تاریخ روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه و در محل حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

ایشان هدف اجلاس را؛ معرفی زنان شهید استان بیان کرد. همچنین در خصوص برنامه های اجلاس فرمود؛ از برنامه های اجلاس رونمایی از ۲ کتاب زنان لرده و دلوار و کتاب آنسوی خاک ریزها که بانک اطلاعاتی ۱۰۰۰ زن ایثارگر بوشهری در آن است است، رونمایی از کلیپ مادران حماسه آفرین شهدای گمنام، رونمایی از مستند زنان حماسه ساز از انقلاب و دفاع مقدس تا حال حاضر ساخته لطفی نیا،
نصب المان زنان ایثار و مقاومت در میدان انتظام ورودی خیابان شهید چمران اشاره کرد.
آرزو شبل الحکمای بوشهری نژاد متذکر شد؛ از مهمانان اجلاس “اصلانی” رییس سازمان بسیج جامعه زنان و “نظری” مشاور وزیر کشور در امور بانوان به سخنرانی خواهند پرداخت.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر