شرکت پلی پروپیلن جم که از ۳۱ فروردین ماه سالجاری با مدیریتی جدید مشغول به فعالیت است؛ همچنان بدون مدیرعامل و با سرپرست اداره می‌شود! به زبانی ساده تر آنکه از ۸ ماه پیش تا کنون سرپرست این شرکت به دلایلی نامعلوم موفق به کسب مجوزهای لازم جهت تبدیل حکم سرپرستی خود به مدیرعاملی نشده […]

شرکت پلی پروپیلن جم که از ۳۱ فروردین ماه سالجاری با مدیریتی جدید مشغول به فعالیت است؛ همچنان بدون مدیرعامل و با سرپرست اداره می‌شود! به زبانی ساده تر آنکه از ۸ ماه پیش تا کنون سرپرست این شرکت به دلایلی نامعلوم موفق به کسب مجوزهای لازم جهت تبدیل حکم سرپرستی خود به مدیرعاملی نشده و همین امر بر ایجاد شایعاتی در خصوص وی دامن زده است. شایعاتی که گویا به گذشته وی و برخی از ابهامات قضایی ناشی از تصمیمات مدیریتی وی برمی‌گردد. هر چند که به گوش می‌رسد که آقای مدیرعامل پیش از این و درجایی دیگر به دلیل یک تصمیم مدیریتی در بخش ارزی با مشکلاتی مواجه گردیده اما به نظر می‌رسد ریشه بیشتر این شایعات را باید در عدم ثبت مدیرعاملی وی جستجو کرد! این درحالی است که بنابر اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه سالجاری (حسابرسی شده) شرکت پلی پروپلین جم که برروی کدال قرار گرفته یکی از ایرادات گرفته شده به این شرکت با این مضمون به ثبت رسیده است:” شرکت فاقد مدیرعامل بوده و توسط سرپرست اداره می‌گردد.”

دراین بین با توجه به آنکه این شرکت متعلق به وزارت کار است و سهامداران آن بازنشستگان تامین اجتماعی کشور تلقی می‌گردند؛ برخی از سهامداران نسبت به ادامه روند فعلی ابراز نگرانی می‌کنند و معتقدند عدم تایید حکم مدیرعاملی یک سرپرست پس از مدت مذکور ابهامات زیادی به همراه دارد که درصورت صحت هر کدام از شایعات کنونی می‌تواند لطمه بزرگی به سرمایه بازنشستگان تامین اجتماعی وارد سازد!

  • منبع خبر : نفتی ها