🔹محمود احمدی نژاد در تحلیل حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ حرف‌هایی علیه بخش‌ها و نهادهایی می‌گفت که کمتر کسی جراتش را داشت. 🔹در زمانه‌ای که شعار برخی «اصلاح طلب، اصولگرا دیگه تموم ماجرا» شد، محمود احمدی‌نژاد که خود را به عنوان جریان سوم و بعضا معترض به وقایع مختلف ۹۶ و ۹۸ و برخی […]

🔹محمود احمدی نژاد در تحلیل حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ حرف‌هایی علیه بخش‌ها و نهادهایی می‌گفت که کمتر کسی جراتش را داشت.

🔹در زمانه‌ای که شعار برخی «اصلاح طلب، اصولگرا دیگه تموم ماجرا» شد، محمود احمدی‌نژاد که خود را به عنوان جریان سوم و بعضا معترض به وقایع مختلف ۹۶ و ۹۸ و برخی مسئولان کشوری نشان می‌داد، تلاش می‌کرد همچنان در کانون توجه باشد.

🔹اما این روزها انگار که دوباره خبرهایی است و چیزهایی عوض شده با تمامی این پیشینه عضویت دوباره محمود احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام و حالا سکوت عجیب او که معمولا پیشقراول واکنش‌ها در چنین برهه‌ای است در مورد وقایع این دو سه هفته بسیار سوال برانگیز است.

🔹چه شد که احمدی‌نژاد راوی اعتراضات و به زعم برخی از افراد اپوزیسیون بخشی از حاکمیت، امروز سکوت کرده و به عنوان عضو دوباره مجمع تشخیص در این حوادث خاموش نشسته است. او برنامه‌های بسیاری بزرگی دارد، اما فعلا ظاهرا هنوز زمان اجرای آن فرا نرسیده است.

  • منبع خبر : عصر فوری