روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری با پیش‌بینی اتفاق‌هایی که قرار است بعد از «براندازی» روی دهد، تاکید کرد «فردای پس از جمهوری اسلامی، جهنم است.» کیهان نوشت: اگر این طیف به قدرت برسد، با شعار حجاب اختیاری، در نهایت «بی‌حجابی اجباری» را دنبال خواهد کرد… بلکه یکی از اهداف اصلی در این فتنه، تجزیه ایران و […]

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری با پیش‌بینی اتفاق‌هایی که قرار است بعد از «براندازی» روی دهد، تاکید کرد «فردای پس از جمهوری اسلامی، جهنم است.»

کیهان نوشت: اگر این طیف به قدرت برسد، با شعار حجاب اختیاری، در نهایت «بی‌حجابی اجباری» را دنبال خواهد کرد… بلکه یکی از اهداف اصلی در این فتنه، تجزیه ایران و تکه‌تکه کردن کشورمان است… یکی از آمال و آرزو‌های این جریان این است که در فردای پس از جمهوری اسلامی، همجنس‌بازی در ایران رسمیت یافته و گسترش یابد.

نویسنده کیهان با بیان این مقدمه تاکید کرده است: فردای پس از جمهوری اسلامی، جهنمی بیش نیست. نظام جمهوری اسلامی و ملت فهیم ایران بدون توجه به تندباد توطئه‌ها، قرص و محکم به حرکت خود ادامه خواهد داد. بر همین اساس باید همه تلاش کنیم تا مشکلات را یکی پس از دیگری پشت‌سر گذاشته و بر سرعت حرکت قطار پیشرفت‌ها بیفزاییم. ما می‌توانیم.

  • منبع خبر : فرارو