👈به گزارش کیهان، پوشیدن لباس نو در سال نو همچنان طرفدار دارد. با وجود آنکه بسیاری معتقدند قیمت‌های لباس در پایان سال بسیار بالاست و برخی کاسب‌ها قیمت‌ها را بالا برده اند، اما باز خریداران علاقه‌شان به این سبک خرید کم نمی‌شود. هرچند هر سال فروشندگان از کم‌شدن مشتری‌های خود می‌نالند؛ اما باز هم […]

 

👈به گزارش کیهان، پوشیدن لباس نو در سال نو همچنان طرفدار دارد. با وجود آنکه بسیاری معتقدند قیمت‌های لباس در پایان سال بسیار بالاست و برخی کاسب‌ها قیمت‌ها را بالا برده اند، اما باز خریداران علاقه‌شان به این سبک خرید کم نمی‌شود. هرچند هر سال فروشندگان از کم‌شدن مشتری‌های خود می‌نالند؛ اما باز هم شواهد میدانی حکایت از رونق این بازار دارد.

 

➕در ادامه گزارش کیهان آمده است: شلوغی خیابان‌ها و ترافیک‌های سنگین پایان سال و مغازه‌های شلوغ و بازارهای پررفت و آمد شاهدی بر تکاپوی مردم برای آمادگی استقبال از بهار است. البته شلوغی‌های امسال بازار که برخلاف جو‌سازی و سیاه‌نمایی رسانه‌های زنجیره‌ای صورت گرفته است نشان می‌دهد باز هم دشمنان ملت ایران ناکام مانده‌اند. برخی از این رسانه‌ها طی روزهای اخیر تلاش کردند در گزارش‌های متعددی فضای بازار تهران را سوت و کور و بی‌رونق جلوه دهند.

  • منبع خبر : عصر فوری