ریاست محمد شیخان بر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس از شایعه تا واقعیت! حقیقت ماجرا چیست؟ انتشار اخباری در خصوص ریاست شیخان بر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس و بعد تکذیب چند منبع مطلع در این زمینه بحث های متعددی درباره آن صورت گرفت اما واقعیت ماجرا چیست؟ به گزارش نصیربوشهرآنلاین، برابر بررسی […]

ریاست محمد شیخان بر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس از شایعه تا واقعیت! حقیقت ماجرا چیست؟

انتشار اخباری در خصوص ریاست شیخان بر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس و بعد تکذیب چند منبع مطلع در این زمینه بحث های متعددی درباره آن صورت گرفت اما واقعیت ماجرا چیست؟

به گزارش نصیربوشهرآنلاین، برابر بررسی های بعمل آمده از سوی این رسانه، ریاست محمد شیخان بر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه صحیح نیست.
ماجرا از این قرار است در آخرین جلسه مدیران عامل پتروشیمی ها که در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در محل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد بر اداره شورای راهبردی به صورت شورایی و با تصمیمات کمیته اجرایی و با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اتفاق نظر همه اعضا به تصویب رسیده است اما از آنجا که در گذشته حجت نظری به عنوان رییس شورا انتخاب شده بود پس از جابجایی نظری، بر اساس تصمیم کمیته اجرایی، همه فعالیت های شورای راهبردی می بایست به تصویب کمیته اجرایی برسد و دبیرخانه شورا تنها مسئولیت بررسی و کارشناسی درخواست ها و طرح موضوعات و پی‌گیری مصوبات کمیته اجرایی را بر عهده خواهد داشت.

  • منبع خبر : اختصاصی نصیر بوشهر آنلاین