دوتیم ریشه دار شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم که با تلاش همه تماشاگران و مردم دلسوز بوشهری و باهمت و تلاش بازیکنان بومی به لیگ برتر رسیده بود . تنها دلخوشی مردم فوتبال دوست استان بوشهر که در میان این همه بغض و رنج و بی مهری بالا نشینان در این سالها به این […]

دوتیم ریشه دار شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم که با تلاش همه تماشاگران و مردم دلسوز بوشهری و باهمت و تلاش بازیکنان بومی به لیگ برتر رسیده بود . تنها دلخوشی مردم فوتبال دوست استان بوشهر که در میان این همه بغض و رنج و بی مهری بالا نشینان در این سالها به این پهنه پر از ثروت و دیار دریا و موج و شرجی ،در کمال ناباوری با وجود تلاش همه تماشاگران بوشهری به لیگ یک سقوط کرد .
مقصر این اشتباه فاحش کیست ؟!آیا کسی خود را مسول این ناکامی تلخ و بزرگ که می‌شود به عنوان تلخ ترین قصه قرن حاضر در بوشهر نام برد می نماید ؟؟
کجایند آنانی که فقط برای نان و نام پشت درب های بسته و پشت میزهای شان ودر هیاهوی انتخابات ،فوتبالی و شاهینی ،پارسی وایرانجوانی می‌شوند ؟براستی این هجم بیشمار سوالات را چه کسی می‌تواند پاسخگو باشد و آیا مرهمی بر زخم این مردم و در حد ‌شان و منزلت فوتبال بوشهر یافت می‌شود ؟؟؟
دوستان محترم و نامحترم در شورای شهر بوشهر، که خود را پشت ناکارآمدی و فقدان مدیریت شان پنهان می‌کنند و فقط بلد هستند حرف‌ها را قشنگ بر زبان جاری کنند کجایید ؟؟
هیچ چیز حال ترک خورده فوتبال بوشهر را التیام نمیبخشد «بحث های مالی »جای خود دارد فوتبال بوشهر فقط بدلیل نداشتن مدیریت کار آمد و با دانش با این معضل روبرو گردید که پایه و اساس ایجاد هر مجموعه موفقی است در مرتبه دوم مشکلات مالی می‌تواند باعث ویرانی در یک مجموعه گردد که این را در لیگ های پایین تر تجربه کرده بودیم و حضور شاهین بوشهر در لیگ های پایین تر خبر از همین تجربه تلخ را میداد.
اما بجای اینکه از سقوط شاهین درلیگ برتر با وجود پتانسیل بالا در سه فصل و تجربه تلخ تر ایرانجوان بوشهر در فصول گذشته برای ایجاد بستر مدیریتی بهتر استفاده کنیم به حرف های کسانی بسنده کردیم که حتی خودشان از مدیریت مجموعه کوچکی بنام شهرداری هم‌عاجزندکه چندین شهردار را طی سه سال تجربه کرده است و باز چند صبایی دیگر همان آش است و همان کاسه «انتخابات ۱۴۰۰»هم که در پیش است .
پارس جنوبی جم نیز از این قاعده مستثنی نبود و با وجود ذخائر عظیم پارس جنوبی در منطقه با بی تدبیری و در میان بُهت و اندوه و مدیریت ارشد استان به لیگ پایین تر سقوط کرد تا پازل ناکامی فوتبال بوشهر با سقوط تیم های ریشه دار شاهین و ایرانجوان و پارس جم تکمیل تر گردد.
این کشتی به گِل نشسته فوتبال بوشهر را ناخدایی از جنس مدیران دلسوز و مربیان و بازیکنان بومی عاشق می‌ خواهد و نجات دهد و از این منجلاب بیرون بکشد همان هایی که بال های شاهین عامری را در لیگ دو گشودند و چنگال هایش را در این روزگار تاریک فوتبال بوشهر به رخ حریفانشان کشیدند مربیان و بازیکنانی در تیم های ایرانجوان خورموج و پرسپولیس خورموج وبرازجان و گناوه و دیگر تیم های اصیل استان فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردند ،امیداست در فصل پیش رو باز شاهین را در اوج پارس را چون نامش جاودان ببینیم و ایرانجوان را با جوانان دیارمان به روزهای خوب برگردانیم
شاهین بوشهر یک نام نیست یک فرهنگ است که در قلب این نهنگ پیر سالهاست که خانه دارد .شاهین شهرداری برای شهرداری بماند ما شاهین خودمان ،بوشهر را دوست داریم
به امید موفقیت تیم های بوشهری چشم به راه می مانیم ،مدیریت تنها یک واژه نیست یک علم است از علم استفاده ببریم مربیانی چون کللی فر ها ابولی ها و آرامش ها و خرمزی هایمان را قدر بدانیم .

  • منبع خبر : نصیر بوشهر