مهرداد ویس کرمی، از حامیان اصلی طرح صیانت، در جلسه امروز مجلس با اعتراض به مطرح نشدن طرح صیانت در صحن علنی گفت: «براساس جوسازی داخلی که عمدتا در خارج از کشور هدایت می‌شد ادامه کار کمیسیون مشترک طرح، متوقف شد.   🔹من اهل استخاره نیستم اما برای طرح این صحبت‌ها استخاره کردم خوب […]

 

مهرداد ویس کرمی، از حامیان اصلی طرح صیانت، در جلسه امروز مجلس با اعتراض به مطرح نشدن طرح صیانت در صحن علنی گفت: «براساس جوسازی داخلی که عمدتا در خارج از کشور هدایت می‌شد ادامه کار کمیسیون مشترک طرح، متوقف شد.

 

🔹من اهل استخاره نیستم اما برای طرح این صحبت‌ها استخاره کردم خوب آمد که بگویم تا کی باید در مقابل اداره سلیقه‌ای مجلس سکوت کنیم. چند ماه دیگر قرار است دوباره خدمت حضرت آقا برویم با چه رویی می‌خواهیم بگوییم که فضای مجازی ما قانون ندارد؟ چرا شهامت انقلابی بودن را از دست داده‌ایم و چهار تا بچه برای ما تصمیم‌گیری می‌کنند؟»

 

👈 عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس نیز در پاسخ به ویس کرمی گفت: «ان‌شاءالله در دستور کار می‌گذاریم و انجام می‌شود.» او همچنین گفت در این مدت کشور معطل نبوده و «شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی اختیار تام داشته و خیلی خوب هم عمل کردند و آثار آن را می‌بینید»

 

 

  • منبع خبر : عصر فوری