جناب پاکنژاد فرماندار محترم شهرستان کنگان و‌رئیس ستاد مبارزه با کرونا بعد از سلام و وقت بخیر نمی دانیم آیا از آمار مبتلایان به ویروس کرونا اطلاعی به جنابعالی می رسد یا نه ؟ و امری طبیعی به دلیل سمت شما بزرگوار ، در جریان این امر هستید . گفتنی است کنگان و به تبع […]

جناب پاکنژاد فرماندار محترم شهرستان کنگان و‌رئیس ستاد مبارزه با کرونا
بعد از سلام و وقت بخیر
نمی دانیم آیا از آمار مبتلایان به ویروس کرونا اطلاعی به جنابعالی می رسد یا نه ؟ و امری طبیعی به دلیل سمت شما بزرگوار ، در جریان این امر هستید .
گفتنی است کنگان و به تبع آن کل شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته شده است ،وضعیت قرمز یعنی روند صعودی بحرانی است و نظاره گر بودن و سکوت اختیار کردن ره بجایی نمی برد و خود بخود هم به سبز و‌سفید نخواهد برگشت .
فرماندار محترم شهرستان کنگان با اینکه مسوولیت متوجه همه ی ماست اما شدت مسوولیت بر دوش شماست عالی ترین رتبه ی دولت در شهرستان و اضاف بر آن ریاست ستاد مبارزه با کروناست.
اقتصاد و معیشت امری ضروری است اما حفظ جان و بقاء و سلامتی امری ضروری تر و‌در نبود آن دیگر زندگی معنا ندارد .
بعنوان شهروند و یکی از ائمه ی جمعه شهرستان به پیشنهاد و کارشناسی مسؤلین ذی ربط به مدت مورد اتفاق نظر ، ادارات و مشاغل تعطیل و محدودیت های لازم را خواستارم باشد که سلسله ی ویروس کرونا قطع گردد و فروکش شود
لازم به ذکر است در برابر هر اقدام و تلاش و کم کاری و عدم ادای مسوولیت روزی پاسخگو خواهیم بود و سقف آسمان و این گنبد دوار چسبندگی دارد و خوب و بد از بین نخواهد رفت و حتی اندازه ی سنگینی ذره ای کوچک از هستی بخش مخفی نخواهد ماند .
ما همه مسؤلیم ساکت ننشینیم و حداقل بسان مورچه ی سلیمان در برابر حفظ هم نوعان خود احساس مسؤلیت کنیم آن زمان که صدا زد (قالت نمله یا أیها النملُ أدخلوا مساکنکم لا یحطمنکم سلیمانُ و جنوده و هم لایشعرون … مورچه ای گفت :ای مورچه ها به لانه های خود بروید تا نکند نفهمیده ،سلیمان و لشکرش شما را پایمال نکنند )
در این برهه از زمان قبل از بحرانی شدن وضعیت منتظر اقدام اساسی هستیم
ایام بکام و از گزند روزگار در امان

  • منبع خبر : نصیر بوشهر