🔴مقام معظم رهبری از آقای خاتمی حمایت کردند/ مدعیان ولایت هم همین رفتار را داشتند؟ هر ۹ روز یک بحران برای آقای خاتمی ایجاد کردند!   🔴 اگر در نظام گزینش به احکام شرعی یا رفتن به نمازجمعه یا حضور در تشییع جنازه شهید سلیمانی گیر بدهند، یاد می‌گیرند که یقه را ببندند ولی […]

 

🔴مقام معظم رهبری از آقای خاتمی حمایت کردند/ مدعیان ولایت هم همین رفتار را داشتند؟ هر ۹ روز یک بحران برای آقای خاتمی ایجاد کردند!

 

🔴 اگر در نظام گزینش به احکام شرعی یا رفتن به نمازجمعه یا حضور در تشییع جنازه شهید سلیمانی گیر بدهند، یاد می‌گیرند که یقه را ببندند ولی صدتا دروغ هم بگویند!

 

🔻عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: اینکه از فردا یک گروه، یک حزب، یک جریان وقتی دید کاندیدایش رأی نیاورد، عین چهار سال شب و روز شروع کند به تخریب کردن و تهمت زدن و ناامیدی ایجاد کردن و تلاش کنند این رئیس جمهور موفق نشود تا کاندیدای آنها در دور بعدی رأی بیاورد. آیا این انصاف است؟

 

🔻بنده این حرف‌ها را به آقای جنتی گفتم. من معاون پارلمانی ریاست جمهوری در مجلس بوده‌ام و می‌دانم پشت صحنه بسیاری از سوالات، استیضاح‌ها و تذکرات چه فجایعی است.

 

🔻ایشان هم خیلی ناراحت شد و گفتند ضبط کنید این صحبت‌ها را. گفتم من که دستگاه جاسوسی نیستم؛ این نوع نگرش انسان را متملق و منافق بار می‌آورد.

  • منبع خبر : جماران