خبر افتتاح رستورانی در پتروشیمی جم توسط عبدالرحیم قنبریان، مدیرعامل شرکت حاشیه‌ساز شد. قنبریان روز مادر درحالی اقدام به افتتاح این رستوران کرده است که مهم‌ترین پروژه این شرکت، پلیمر پادجم درگیر مشکلاتی همانند لایسنسور و راه‌اندازی است. گویا مدیرعامل پتروشیمی جم، مهم‌ترین پروژه شرکت را به وادی فراموشی سپرده یا در اولویت کاریش نیست. […]

مدیرعامل پتروشیمی جم رستوران افتتاح می‌ کند/ پادجم همچنان درگیر نبود لایسنسور

خبر افتتاح رستورانی در پتروشیمی جم توسط عبدالرحیم قنبریان، مدیرعامل شرکت حاشیه‌ساز شد.

قنبریان روز مادر درحالی اقدام به افتتاح این رستوران کرده است که مهم‌ترین پروژه این شرکت، پلیمر پادجم درگیر مشکلاتی همانند لایسنسور و راه‌اندازی است.

گویا مدیرعامل پتروشیمی جم، مهم‌ترین پروژه شرکت را به وادی فراموشی سپرده یا در اولویت کاریش نیست.

جم

بسیاری بر این باورند که مدیرعامل پتروشیمی جم، با رسانه‌ای شدن خبر افتتاح سالن غذاخوری این شرکت، به‌دنبال دستاوردسازی در یکی از بزرگترین پتروشیمی‌های ایران بوده است.

پتروشیمی  پادجم» ۱۴ سال پیش کلنگ‌زنی شد و از آن زمان تاکنون در برزخ سوءمدیریت گرفتار شده است.  شرکت پلیمر «پادجم» به‌عنوان مجری طرح تولید ABS/RUBBER  است‌؛ طرحی که قرار بود سه سال و نیم افتتاح شود.

حال پرسش این است، آیا مدیرعامل جم، اقدامی برای حل مشکل لایسنس این پروژه انجام داده است؟ اگر اقداماتی انجام شده چرا همچنان پروژه بدون لایسنسور است؟

لایسنس یکی از چالش‌های اصلی پادجم است. شرکت ورسالیس ایتالیا، لایسنسور این پروژه بود که پس از خروج آمریکا از برجام، این شرکت نیز از پروژه خارج شد. درحال حاضر پادجم لایسنسور ندارد و همین مسئله موجب بروز بحران در پروژه شده است. چراکه درصورت راه‌اندازی پروژه  ABS/RUBBER و تولید، محصولات بدون  لایسنس، خریداری نخواهند داشت. مدیران جم به این موضوع آگاه هستند اما برای حل مشکل لایسنس اقدامی نمی‌کنند. حال باید دید پس از افتتاح رستوران و پروژه‌های نمایشی دیگر، آیا اقدامی برای حل مشکلات پروژه ۱۴ ساله پادجم خواهند کرد؟

جم

براساس آمار، عدم‌النفع ماهیانه این پروژه ۹ میلیون دلار، معادل ۳۶۰ میلیارد تومان است، خسارتی که به اموال بازنشستگان کشوروارد می‌شود.

صندوق بازنشستگی کشوری مالک اصلی پتروشیمی جم است، پس از تغییرات مدیریت و روی کار آمدن نعمت‌الله ترکی در این صندوق، انتظار آن می‌رود به‌جای مدیرانی که عملکرد مطلوبی نداشته و به‌دنبال کارهای نمایشی هستند، مدیران دلسوز و کارآمد انتصاب شوند تا دیگر شاهد خسارت به اموال بازنشستگان کشور نباشیم.

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین