نصیربوشهر – مجید غاله: آیا بایستی بر شما سلام و درود فرستاد و خسته نباشید گفت یا…….. برشمائی که با تلاش و هنرمندی بالای خود آرزوی مخالفان دیرینه ایرانجوان را بر آورده کردید، البته وقتی باشگاه بزرگ ۷۵ ساله را به دستان افراد امتحان پس داده و مردود شده سپردند قطعا این نتایج محیر العقول […]

نصیربوشهر – مجید غاله:

آیا بایستی بر شما سلام و درود فرستاد و خسته نباشید گفت یا…….. برشمائی که با تلاش و هنرمندی بالای خود آرزوی مخالفان دیرینه ایرانجوان را بر آورده کردید، البته وقتی باشگاه بزرگ ۷۵ ساله را به دستان افراد امتحان پس داده و مردود شده سپردند قطعا این نتایج محیر العقول و خارق العاده هم به دست خواهد آمد، در واقع این ویرانی بر جای مانده خدمتی نادر بود که فقط از تفکرات منتصبین فعلی به باشگاه بر می امد و بس، اقایان آیا این جایگاه ایرانجوان بود که رقم زدید؟

مسئولین باشگاه ایرانجوان

،مصاحبه های چند سال قبل خود را فقط یک بار گوش کنید که بعد از تصاحب باشگاه که عوامفریبانه، همراه با تحریک تماشاگران بود( هواداران خیلی زود متوجه اشتباه خود در راستای حمایت از شماشدند و اظهار ندامت وخجلت نمودند) یادتان هست چه مطالبی را به عنوان نقشه راه به اطلاع مردم رساندید، چرا بعد از سالها ناکامی پی در پی و سقوطهای سریالی و نابودی این باشگاه بزرگ، شجاعت ندارید از هواداران عذر خواهی کرده و نتایج عملکرد ویرانگر خود را بر عهده بگیرید(شاید هم سکوتتان نشانه رضایت شما از وضع موجود باشگاه می باشد ) اما متاسفانه شما همچنان خود را از وضعیت فعلی و موجود باشگاه شرمنده نشان ندادید و خود را مبری دانسته و این افتضاحات را نادیده گرفته اید، گرچه پذیرفتن مسئولیت سقوط باشگاه دردی را از دردهای بیشمار هواداران کم نمی کند،اما اعتراف در تصاحب باشگاه و جبران خسارتها شاید تسکین الامی باشد بر دردهای چندین ساله آنها، البته و شاید هم مریضی قلبی و بستری بودن در بیمارستانها همچنان ادامه داشته تا مستمسک دست خود کرده باشید، چرا بعداز سقوط به لیگ دسته دو، باشگاه را رها نکردید تا این افتضاح بوجود نیاید؟

لازم به یاد اوری است که در ناکامیها و سقوط سلسه وار و سریالی سالهای اخیر باشگاه، به غیر از مسئولین فعلی ان ، علل ، عوامل و نفرات دیگری هم شریک و دخیلند که می بایست همگی پاسخگو باشند.

۱) تماشاگران فریب خورده که توسط افراد تحریک شده بودند.

۲) دلالان غیر بومی و بومی که همیشه آویزان باشگاه بوده و هستند وبرای کسب منافع تا سرحد نابودی باشگاه فعالیت کرده اند.

۳) نفرات قلم به دست با جیره و مواجب که با حمایتهای کور کورانه از فعالیتهای اشتباه باشگاه با قلم فرسائی خود و انتقال اطلاعات نادرست به هواداران، مسیر سقوط باشگاه را هموار نمودند؛ ،حتی آنها تا جائی پیش رفتند که پیشنهاد ساخت تندیس شخصی را در سردرب باشگاه مطرح کرده بودند. ۴)بخشی دیگر هم به مسئولین ورزش استان و شهرستان بر می گردد، گرچه آقایان مسئول برای جدا کردن ناکامیهای ورزش شهر از وظایف ذاتی خود ، فعالیتها را صرفا درحوزه ستادی و بخش زیر ساختها عنوان نموده اند که در واقع سنگینی مسئولیت را از دوش خود بر داشته که نوعی فرا فکنی و غیر قابل پذیرش است. آقایان مسئول ذی ربط شما با عنوان حوزه ستادی و بر اساس وظایف درون سازمانی خود و حفظ شاءن باشگاه ایرانجوان وجایگاه فوتبال بوشهر حتی حاضر نشدید سقوطها و ناکامیها سریالی باشگاه مذکور که مرتبا در حال اتفاق افتادن بود و دیده می شد پیگیری نموده حتی از مسئولین باشگاه نیز توضیح بخواهید تا با ایجاد نقشه راهی مانع از سقوط این باشگاه بزرگ شوید ، گرچه بزرگی و اقتدار باشگاه ایرانجوان برای شما هم مایه مباهات و افتخار بوده است.البته کارنامه سالهای اخیر فوتبال استان موید همه چیز است ! اما تغییراتی در مسئولین ورزشی استان ایجاد نشد، حتی نمایندگان مردمی استان هم به بسلامتی در خواب به سر می برند.

والسلام

  • منبع خبر : نصیر بوشهر