بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی است . روابط‌عمومی قلب تپنده هر سازمان و بیانگر خدمات و تلاش‌های کارکنان آن مجموعه است و نقش ارزشمندی در انعکاس اخبار و همچنین بیان مشکلات آن مجموعه دارد . این روز را به دوستان زحمت‌کش در روابط‌عمومی ادارات و سازمان‌ها تبریک عرض می‌نماییم و برای این عزیزان […]

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی است . روابط‌عمومی قلب تپنده هر سازمان و بیانگر خدمات و تلاش‌های کارکنان آن مجموعه است و نقش ارزشمندی در انعکاس اخبار و همچنین بیان مشکلات آن مجموعه دارد . این روز را به دوستان زحمت‌کش در روابط‌عمومی ادارات و سازمان‌ها تبریک عرض می‌نماییم و برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم . اگر یکی از ویژگی‌های مدیریت را خلاقیت بدانیم بدیهی است این خصیصه را می‌‌توان در عملکردها و انعکاس آن و همچنین بیان مشکلات سازمان‌ها در کلام و مدیران جستجو کرد و پیام‌ها و مطالبی که از طرف مسئولین توسط روابط عمومی‌ها منتشر می‌شود می‌تواند بیان‌کننده توانمندی و خلاقیت مدیران در این زمینه باشد . پیام‌های تبریک ایام مختلف که به نقل از مسئولین منتشر می‌شود را که نگاه کنیم به اوج خلاقیت برخی مدیران می‌‌توان پی برد . کپی کردن متون پیام‌های تبریک از اینترنت بهترین و راحت‌ترین کار برای برخی مدیران شده است . پیام تبریک روز روابط عمومی برخی از مسئولین را که مطالعه می‌کردم تاسف خوردم از مدیرانی که زحمت نوشتن یک متن تبریک مختصر را هم به خود نمی‌دهند و یا شاید قلمشان برای نوشتن این‌گونه پیام‌ها توانا نیست .در متن پیام تبریک بعضی از این عزیزان به کپی کردن پیام‌های برخی مسئولین در سال ۹۴ تا پیام تبریک برخی وزرا در سال ۹۹ برمی‌خوریم !!!!!!! سوال اینجاست مدیری که حال و حوصله نوشتن متن تبریک دو سه پاراگرافی را ندارد چگونه می‌خواهد مشکلات عدیده مردم در حوزه مسئولیتی خود را بررسی و رفع کند ؟

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

  • منبع خبر : نصیر بوشهر