مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:   🔹فضای فرهنگی استان را نمی‌توان با کلان‌شهرها مقایسه کرد و باید مراقب بود تا فضای برخی اقامتگاه‌ها یا اماکن گردشگری به خانه امنی برای رفتارهای هنجارشکنانه تبدیل نشود. مسؤولان بخش‌های مختلف میراث فرهنگی به‌هیچ‌عنوان نباید اجازه دهند تا در اماکن گردشگری یا تفریحی فعل حرام انجام شود. […]

مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

 

🔹فضای فرهنگی استان را نمی‌توان با کلان‌شهرها مقایسه کرد و باید مراقب بود تا فضای برخی اقامتگاه‌ها یا اماکن گردشگری به خانه امنی برای رفتارهای هنجارشکنانه تبدیل نشود. مسؤولان بخش‌های مختلف میراث فرهنگی به‌هیچ‌عنوان نباید اجازه دهند تا در اماکن گردشگری یا تفریحی فعل حرام انجام شود.

 

🔹اینکه افرادی برای تماشای آسمان شب به کویر بروند؛ اما در آن منطقه اتفاقات دیگری رخ دهد، پذیرفتنی نیست. تماشای آسمان پرستاره باید باعث تفکر انسان شود؛ نه آنکه زمینه فساد و گناه را فراهم کند!

 

🔹نظام اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسؤول هدایت انسان‌ها به بهشت و جلوگیری از سقوط آن‌ها به جهنم است. اینکه می‌گوییم فضای فرهنگی نباید امنیتی شود، به معنای تأیید ولنگاری و بی‌توجهی به عفاف و حجاب و ارزش‌های دینی و اخلاقی نیست.

  • منبع خبر : فارس