برکناری مدیران پروازی یکی از شعارهای ابراهیم رئیسی بود که در سفرهای متعدد او به استان نفتخیز خوزستان بارها تکرارش کرد.   بسیاری این شعار را تبلیغاتی خواندند و البته عده ای دیگر، از عزم رئیسی برای پایان دادن به پدیده مدیران پروازی نوشتند. با این وجود، تعداد مدیران پروازی تغییری نکرد که هیچ، بلکه […]

برکناری مدیران پروازی یکی از شعارهای ابراهیم رئیسی بود که در سفرهای متعدد او به استان نفتخیز خوزستان بارها تکرارش کرد.

 

بسیاری این شعار را تبلیغاتی خواندند و البته عده ای دیگر، از عزم رئیسی برای پایان دادن به پدیده مدیران پروازی نوشتند. با این وجود، تعداد مدیران پروازی تغییری نکرد که هیچ، بلکه به تعداد آنها نیز افزوده شد که نمونه جدید آن به مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس مربوط می شود.

 

مدیرعامل پروازی این شرکت که ساکن تبریز است، میان سه استان آذربایجان شرقی، تهران و بوشهر در حال پرواز است. او نه در تهران سکونت دارد و نه در بوشهر. چند روز را در تبریز به سر می برد، دو روز را در بوشهر و بقیه ایام هفته را در هتل بزرگ تهران واقع در تقاطع خیابان مطهری و ولیعصر!

 

این در حالی است که اصولا شرکت های نفتی مستقر در تهران، برای مدیرانی که به تهران منتقل می شوند، یا خانه اجاره می کنند و یا منازل سازمانی خود را در اختیارشان قرار می دهند.

 

ولی آقای مدیرعامل حاضر نشده برای کاهش هزینه ها، به این قاعده مرسوم در نفت تن بدهد و به همین دلیل، در هتل تهران ساکن شده است؛ به حساب شرکت و البته بیت المال!

 

سایت هتل ۴ ستاره تهران، یک شبانه روز اقامت همراه با صبحانه در اتاق یک تخته این هتل را حدود ۳ میلیون تومان قیمت گذاری کرده است و طی مدت کوتاه مدیرعاملی با احتساب هزینه های پرواز، ماهانه حدود ۵۰ میلیون تومان خرج روی دست شرکت ملی نفت گذاشته است.

 

اسناد مالی افشا شده از ریخت و پاش های این مدیر، نشان می دهد شعارهای ابراهیم رئیسی برای پایان دادن به کار مدیران پروازی و ساده زیستی آنها، یک شعار پرتکرار برای افکار عمومی بوده است و در شرایطی که وضعیت معیشتی مردم در بدترین حالت خود قرار دارد، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس به هتل نشینی مشغول است!

  • منبع خبر : میزنفت