به گزارش نصیر بوشهر-داوود بحرینی: حامد سعادت شهردار شبانکاره ضمن تبریک هفته ولایت و اصحاب رسانه اظهار کرد: به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان جمهوری اسلامی ایران و کمبود اعتبارات مالی هفته دولت امسال مقداری متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود اما با این وجود مجموعه شهرداری شبانکاره همواره عمران و آبادی را […]

به گزارش نصیر بوشهر-داوود بحرینی: حامد سعادت شهردار شبانکاره ضمن تبریک هفته ولایت و اصحاب رسانه اظهار کرد: به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان جمهوری اسلامی ایران و کمبود اعتبارات مالی هفته دولت امسال مقداری متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود اما با این وجود مجموعه شهرداری شبانکاره همواره عمران و آبادی را سر لوحه کار خود قرار داده اند.

سعادت افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار متر مربع آسفالت معابر صورت گرفته است و امیدواریم تا قبل از هفته دولت نیز ۱۵ هزار متر مربع دیگر صورت بگیرد، و ۲۰۰۰ متر سنگ فرش و ۴۰۰۰ متر کانیو نیز اجرا شده است.

شهردار شبانکاره در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد: میدان امام حسین ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از هفته ی آینده خاکبرداری وسط این میدان صورت خواهد گرفت و میدان شهید حاج قاسم سلیمانی نیز طراحی اولیه صورت گرفته است و امیدواریم با همت استاندار محترم و معاونت عمرانی ایشان اعتبارات لازم جهت اجرای این میدان تزریق شود.

سعادت در مورد جاده روستای ذکریایی به شهر نیز عنوان کرد: برای انجام گرفتن این دغدغه مهم باید مجوزات قانونی و توافق زمین های اطراف این طرح گرفته شود و بنده خواهان ورود ریش سفیدان و دیگر بزرگان به این مسئله و مطالبه ی عموم مردم هستم.

 

حامد سعادت در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداری شبانکاره حاضر است در زمینه اشتغال جوانان جویای کار سالیانه هزینه های کلاس های آموزشی در زمینه تراشکاری،مکانیکی ،برقکاری و ….بپردازد.

سعادت ضمن تشکر از تلاش های نیروهای شهرداری بیان کرد: مجموعه شهرداری با وجود کمبود اعتبارات ، شبانه روز برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کوتاهی نخواهیم کرد و در آینده نزدیک نیز تعدادی پارک های محله ای برای مناطق کم تر توسعه یافته در نظر گرفته شده است.

شهردار شبانکاره در پایان ضمن تشکر از همراهی های شورای شهر ، استاندار و معاون عمرانی ایشان افزود: برای توسعه و پویایی شهر باید سعی شود در کنار پرداختن به آسفالت معابر،توسعه مبلمان شهری نیز صورت بگیرد و در ماه های آتی شهرداری طرح هایی برای بلوار خلیج فارس برنامه ریزی نموده است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر