سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ۲۵ خودروی آتش‌نشانی طی ناآرامی‌های روز‌های اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه یک خودروی آتش‌نشانی تهران به طور کامل آتش زده شد و از بین رفت. به گزارش مهر، جلال ملکی از ایراد آسیب به ۲۵ خودروی آتش‌نشانی طی ناآرامی‌های روز‌های اخیر خبر داد و افزود: متأسفانه طی ناآرامی‌های روز‌های […]

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ۲۵ خودروی آتش‌نشانی طی ناآرامی‌های روز‌های اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه یک خودروی آتش‌نشانی تهران به طور کامل آتش زده شد و از بین رفت.

به گزارش مهر، جلال ملکی از ایراد آسیب به ۲۵ خودروی آتش‌نشانی طی ناآرامی‌های روز‌های اخیر خبر داد و افزود: متأسفانه طی ناآرامی‌های روز‌های اخیر یک خودروی سازمان آتش‌نشانی تهران به‌طور کامل آتش زده شد و از بین رفت.

وی خاطرنشان کرد: عمده خسارت‌های وارد شده، متوجه بدنه خودرو‌ها است؛ به‌طوری که برخی از خودرو‌ها قابل استفاده هستند، اما برخی نیز تا انجام تعمیرات و تأمین قطعات لازم قابل استفاده نخواهند بود.

ملکی با تاکید بر اینکه سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک سازمان خدمت رسان به شهروندان است و هر گونه ایجاد خلل در روند فعالیت این سازمان سبب ایجاد مشکل در روند خدمت‌رسانی به شهروندان خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از خودرو‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران وارداتی هستند؛ لذا در صورتی که ایراد و آسیبی متوجه این خودرو‌ها شود، در تأمین قطعات لازم مشکلات عدیده‌ای وجود خواهد داشت.

وی با تکذیب ادعای جا به جایی نیرو‌های امنیتی و انتظامی با استفاده از خودرو‌های آتش‌نشانی، گفت: تمامی خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم است و این ادعا‌ها هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.

  • منبع خبر : فرارو