محمد مهاجری فعال اصولگرا خطاب به ذوالنوری نماینده قم نوشت: با سلام. در جلسه علنی مجلس، زبان به انتقاد از دولت آقای رئیسی گشوده اید و آن را مورد عتاب و خطاب قرار داده اید. گفته اید این دولت مثل تردمیل است که کار می کند اما جلو نمی رود. 🔸خطاب به رئیس جمهور […]

 

محمد مهاجری فعال اصولگرا خطاب به ذوالنوری نماینده قم نوشت: با سلام. در جلسه علنی مجلس، زبان به انتقاد از دولت آقای رئیسی گشوده اید و آن را مورد عتاب و خطاب قرار داده اید. گفته اید این دولت مثل تردمیل است که کار می کند اما جلو نمی رود.

🔸خطاب به رئیس جمهور گفته اید،یک چهارم فرصت خدمت شما گذشت آیا یک چهارم اهدافی که باید طی کنید وصول شده است و به آن رسیده اید؟

🔸گفته اید:کیست که نداند فساد سیستمی بانکی و قاچاق کمر اقتصاد کشور را شکسته است؛ کدام قرارگاه شما برای رفع این مشکلات فعال هستند؟

🔸گفته اید:امروز کدام برنامه و طرح مشترک بین مجلس و دولت به عنوان میثاق مشترک وجود دارد که ما بر اساس آن مطالبه گری و مشکلات مردم را پیگیری کنیم؟

🔻آقای ذوالنور! از قدیم گفته اند خودکرده را تدبیر نیست. آن روز که باتفاق دویست نماینده به رئیس جمهور کنونی نامه نوشتید و از او خواستید وارد انتخابات شود، باید فکر امروز را می کردید. آن روز جیک جیک مستان تان بود و یاد زمستان تان نبود.

🔻آقای ذوالنور! یکسال طول کشیده تا به نتیجه ای برسید که امروز رسیده اید. میلیونها ایرانی همین حرفها را و البته حرفهای بیشتری که شجاعت گفتنش را ندارید، می دانستند. اما بصیرت شما عیب کرده بود در حالی که مردم بصیرت شان از شما بشتر و حداقل یکسال جلوتر بود.

🔻آقای ذوالنور! این هنوز از نتایج سحر است. تا رسیدن به شب، راه درازی در پیش است . اگر بصیرتتان مثل یکسال گذشته ریپ نزند،خیلی چیزهای دیگر را که منتقدان دلسوز و علاقمندان این ملک و ملت بیان می کردند، خواهید فهمید هرچند که خیلی دیر خواهد شد.

🔻راستی میخواستم بگویم، شما و خیلی های دیگر از بانیان‌وضع‌موجود (نتیجه عملکرد یکسال اخیر) هستید، هرچند قبلا هم مقصر خیلی از چیزها بوده اید.

🔸آقای ذوالنور! خدای ناکرده فکر نکنید مخاطبان شما نمی فهمند که یکی از دلایل مخالف خوانی هایتان، نزدیک شدن انتخابات مجلس است و برای اینکه باز هم برای نماینده شدن از مردم رای بگیرید، ژست اپوزیسیون گرفته اید.
🔸ایام نمایندگی مستدام!

 

  • منبع خبر : جماران