👈مسعود پزشکیان با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از […]

👈مسعود پزشکیان با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

 

🔹دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و راه انداختن جنگ داخلی است تا مملکت را با چالش مواجه کنند؛ قطعا امریکا و کشورهای منطقه به فکر مردم ما نیستند. حرف‌هایی که از آزادی هم می‌زنند تا وقتی برایشان معنا دارد که به نفعشان باشد و بعد از آن موضوعیتی ندارد.

 

🔹ما هم وجود نواقص را قبول داریم اما این که در داخل حل کنیم یک بحث است و این که در خارج بخواهند برای ما دایه دلسوزتر از مادر شوند، بحث دیگری است؛ آن‌ها باید سر جای خود بشینند و اگر مرد هستند، حق و حقوق مردم ایران را نخورند و زور نگویند.

 

 

  • منبع خبر : عصر فوری