نصیربوشهرآنلاین – سیدرضا حسینی: تعدادی از خوانندگان سایت خبری پشمک نیوز، مسائل و مشکلات خود را به صورت سوال با این خبرگزاری مطرح نموده اند.ذیلا جناب آقای خُنجِ غُلوک به پرسشهای این دوستان گرامی پاسخ می دهند. آقای مسافرتی طی تلگرامی سوال نموده اند که: هدف از سفرهای استانی ریاست جمهوری چیست؟ پاسخ:جان برادر رئیس […]

نصیربوشهرآنلاین – سیدرضا حسینی:

تعدادی از خوانندگان سایت خبری پشمک نیوز، مسائل و مشکلات خود را به صورت سوال با این خبرگزاری مطرح نموده اند.ذیلا جناب آقای خُنجِ غُلوک به پرسشهای این دوستان گرامی پاسخ می دهند.
آقای مسافرتی طی تلگرامی سوال نموده اند که: هدف از سفرهای استانی ریاست جمهوری چیست؟
پاسخ:جان برادر رئیس قوه مجریه به این منظور به استانها تشریف می برند که مردم موفق به زیارت و دیدن چهره نورانی ایشان گردند. التماس دعا.
برادر بیکارزاده با ارسال فایل صوتی از طریق واتساپ گفته اند:چرا مسئولان اداره کار پارس جنوبی بستگان خود را در استانهای شمالی ،جنوبی ،غربی و شرقی را استخدام نمی نمایند؟
پاسخ:بیکار گرامی ،مسئولان محترم ادارات کار منطقه پارس جنوبی بر اساس قوانین و داشتن شرایط، اقدام به استخدام فامیلهای وابسته نظیر برادران،عموزادگان ،خواهر زادگان،عمه زادگان برادر زن، افراد سفارش شده از شهرهای دور و نزدیک نمی نمایند،برای تشکر از این عزیزان با شنیدن ترانه دختر قوچانی یا یکی از آهنگهای خراسانی اعصاب خود را آرام نمایید.
کاربری به نام شاسی زاده پرسیده اتد :لطفا قیمت ماشینهای شاسی بلند به دلار اعلام نمایید.
پاسخ:شاسی زاده عزیز ،بنده اطلاعی از قیمت این نوع ماشینها ندارم،لطفا سوال خود را با افراد مطلع در بازار کسب و کار مطرح نمایید ولی توصیه می نمایم که هرگز از نمایندگان محترم مجلس قیمتها را نپرسید زیرا این بزرگواران با دوچرخه بین خانه و مجلس ایاب و ذهاب می نمایند.
یونس انتفاعی در نامه خود نوشته اند :فرزند من در یکی از مدارس غیر انتفاعی تحصیل می نماید در کارنامه پایان ترم او در برابر نمرات بعضی از مواد درسی،عدد بیست و پنج نوشته شده،لطفا علت آن را بیان کنید.
پاسخ:ولی محترم احتمال دارد مسئول ثبت نمرات دقیقا ترازوی نمره را تنظیم ننموده باشند،نگران نباشید.
زهرا معلمی بازنشسته پور طی پیامی از رئیس اداره آموزش و پرورش یکی از شهرستانها به علت ارسال هدیه روز معلم که قیمت آن در جمعه بازار با وجود تورم پنجاه درصدی و گرانی دلار ، بیست هزار تومان می باشد ،تشکر و قدردانی نموده اند.
پاسخ:بنده هم بر خود واجب می دانم به علت این همه عنایت و قدردانی از مقام معلمان بازنشسته ،از ریاست محترم اداره آموزش و پرورش آن شهرستان تشکر نمایم.
آقای کوچه له و لِوِرد در نامه خود نوشته اند:بنده چندبار به طور حضوری و تلفنی در خواست ترمیم آسفالت کوچه محل زندگیم توسط شهرداری نموده ام ولی تاکنون اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.لطفا بیان نمایید که چه ضوابطی برای آسفالت یا ترمیم معابر عمومی وجود دازد
پاسخ : از قوانین و ضوابط آسفالت نمودن کوچه ها اطلاع چندانی ندارم ولی همین می دانم که پولدار بودن ملاکی برای آسفالت نمودن معابر نمی باشد.شما هزار بار دیگر به شهرداری شهرتان مراجعه نمایید حتما تا ده سال دیگر آسفالت کوچه شما ترمیم می گردد.
سید رضا حسینی،بیست و هفتم اردیبهشت هزار و چهار صد و دو،بندر کنگان.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین