زمستان ایران یخ می‌زند یا اتحادیه اروپا؟/ مخازن گاز اروپا پر شد اما ناترازی گاز ایران، نه!/ گفتند مذاکرات را تا زمستان عقب بندازیم تا از اروپا بابت گاز امتیاز بگیریم !!   روزنامه «جمهوری اسلامی» امروز با انتشار یادداشتی، نوشته است: در آستانه‌ی فصل زمستان، ناترازی گاز، امر مهمی است که تلاش شده در […]

زمستان ایران یخ می‌زند یا اتحادیه اروپا؟/ مخازن گاز اروپا پر شد اما ناترازی گاز ایران، نه!/ گفتند مذاکرات را تا زمستان عقب بندازیم تا از اروپا بابت گاز امتیاز بگیریم !!

 

روزنامه «جمهوری اسلامی» امروز با انتشار یادداشتی، نوشته است: در آستانه‌ی فصل زمستان، ناترازی گاز، امر مهمی است که تلاش شده در میان سیل اخبار درباره کمبود گاز در اروپا، محو شود. حالا اروپا اعلام کرده که مخازن خود را صد درصد پر کرده است.

 

با اعلام این خبر قیمت گاز رو به کاهش گذاشت. پر شدن ذخایر گاز اروپا، نشان از برنامه‌های مدون و بلندمدت این کشورها دارد، چیزی که جای خالی آن به شدت در ایران احساس می‌شود. با توجه به پر شدن صد درصدی ذخایر گاز اروپا، نکته دیگری هم رخ نموده که پوچ بودن وعده بعضی از افراطیون درباره نیازمند شدن اروپا به گاز ایران و امکان امتیاز گرفتن ایران از اروپا در مذاکرات برجامی است.

 

کسانی که اصرار می‌کردند توافق برجامی را دو ماه عقب بیندازید چون اروپا برای گرم کردن زمستان سردش ناچار است دست گدائی به سوی گاز ایران دراز کند و به ما امتیاز بدهد، حالا چه جوابی برای زیان‌هائی که با این توصیه به ملت ایران وارد کرده‌اند، دارند؟

 

  • منبع خبر : انرژی نیوز