به گزارش نصیر بوشهر-داوود بحرینی: فتح اله نوروزی امروز صبح در خصوص تصمیمات و اقدامات ستاد کرونا در فرمانداری دشتستان به گفتگو با نصیر بوشهر پرداخت‌. فرماندار دشتستان ضمن خداقوت به کادر درمانی و تمامی دستگاه های اجرایی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ستاد پیشگیری کرونا در سطح شهرستان تشکیل شد و تصمیمات مهمی […]

به گزارش نصیر بوشهر-داوود بحرینی: فتح اله نوروزی امروز صبح در خصوص تصمیمات و اقدامات ستاد کرونا در فرمانداری دشتستان به گفتگو با نصیر بوشهر پرداخت‌.

فرماندار دشتستان ضمن خداقوت به کادر درمانی و تمامی دستگاه های اجرایی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ستاد پیشگیری کرونا در سطح شهرستان تشکیل شد و تصمیمات مهمی برای کنترل این اپیدمی در راستای سلامت مردم تصویب شد.

نوروزی خاطر نشان کرد:هر کاری صورت گرفته است بدون مشکل نبوده است و از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی استفاده کرده ایم، ولی ویروس کرونا جهان شمول هست و کل مناطق کشور را درگیر خود کرده است و هم اکنون در هفته های اخیر به شدت شاهد اوج گیری این ویروس در استان و شهرستان هستیم.

فرماندار دشتستان بیان کرد: نگاه ما این در زمینه بیماری کرونا این است که هر خانه دشتستانی یک پایگاه سلامت باشد تا بتوانیم با همکاری یکدیگر این ویروس را شکست دهیم و مردم نیز باید رعایت بهداشت فردی را جز بایدهای زندگی شان قرار دهند.

نماینده عالی دولت در ادامه افزود:از اصناف میخواهم همان طور که از ابتدا همراهی کردند هم اکنون نیز پروتکل های بهداشتی را در اولویت صنوف خود قرار دهند و پروتکل های بهداشتی را به مشتری های خود متذکر شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تشکر از همراهی های اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی عنوان کرد: بر اساس تورم و جنگ اقتصادی دشمنان ، شاهد افزایش تورم در ماه های اخیر و تاثیر مستقیم آن بر روی اقلام مردم بودیم اما با این وجود ستاد تنظیم بازار نیازهای روزانه مردم را تامین می کند و بر نظارت بازار کوتاهی صورت نخواهد گرفت تا شاهد پایداری در قیمت کالاها باشیم.

فتح اله نوروزی در زمینه برگزاری کنکور و امتحانات نهایی بیان کرد:قبل ازشروع امتحانات نهایی با تمامی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان در پی رعایت پروتکل ها و نظارت مکرر بر ضدعفونی سالن های امتحان حجت را تمام کردیم و در زمینه کنکور سراسری نیز از تمامی امکانات برای کاهش دغدغه ی اولیای دانش آموزان به کار خواهیم گرفت.


فرماندار دشتستان در این نشست خاطر نشان کرد: مسئولان باید قدردان مردم باشند و حل مشکلات آن ها را وظیفه خود بدانند و افتخار میکنم خادم مردم عزیز هستم.

فتح اله نوروزی در زمینه مشکلات آبی شهرستان نیز اظهار کرد:یکی از مباحث مهم در شهرستان معضل آب و فرسودگی شبکه آبی هست و باید سعی کنیم وابستگی شهرستان و مناطق را با راه اندازی آب شیرین کن رفع کنیم و به طور جد دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

نوروزی بیان کرد: به زودی شاهد کلنگ زنی آب شیرین کن شهر برازجان خواهیم بود و در مورد آب شیرین کن آبپخش نیز به دنبال تامین اعتبارات لازم هستیم.

نماینده عالی دولت عنوان کرد: خانواده ها در مراسم تشییع به دنبال حفظ سلامت مردم باشند زیرا آرامستان ها نیز آلوده هست و در این زمینه تعهداتی از خانواده ها گرفته می شود و دستور داده ایم تا پایان تیرماه اعلامیه ای چاپ نشود و مراکز عقد و تالارها بسته باشند در غیر اینصورت در چارچوب قانون برخورد خواهیم کرد.

فتح اله نوروزی در گفتگو با نصیر بوشهر مطرح کرد: در هفته اخیر شاهد راه اندازی آزمایشگاه کرونا در شهرستان خواهیم بود که در این زمینه از مجمع خیرین ، شبکه بهداشت،کارخانه سیمان و صنعتگران شهرک صنعتی تشکر میکنم و امیدواریم در ماه های آینده شاهد راه اندازی مراکز بهداشتی و درمانی جدید در سطح شهرستان برای خدمات دهی مطلوب تر به مردم باشیم.

فرماندار دشتستان در پایان یادآور شد: از تمامی اقشار جامعه خواهان استفاده از ماسک هستیم تا شاهد کاهش این بیماری و جلوگیری از مرگ عزیزان مان باشیم.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر