نام آنهایی که از سعید جلیلی حمایت کردند برای یک ملت کافی است تا با کمی تفکر متوجه شوند که چرا نباید به سعید جلیل رای داد و چرا نباید منفعل بود. 🔹حمید رسایی چهره آشنای طیف تندرو که اتفاقاً مردم هم از سخنرانی های تند او در تمام حوزه ها دل خوشی ندارند. او […]

نام آنهایی که از سعید جلیلی حمایت کردند برای یک ملت کافی است تا با کمی تفکر متوجه شوند که چرا نباید به سعید جلیل رای داد و چرا نباید منفعل بود.

🔹حمید رسایی چهره آشنای طیف تندرو که اتفاقاً مردم هم از سخنرانی های تند او در تمام حوزه ها دل خوشی ندارند.
او روز گذشته از تریبون مجلس برای تبلیغ برای سعید جلیلی استفاده کرد و در صحن علنی اعلام کرد کدام دستهای پنهان و مافیای قدرت و ثروت در حال عصبانی کردن ملت هستند؟ چه کسانی در پشت پرده تصمیم گرفتند تا آقای جلیلی را به عنوان یک عنصر ضدبورس معرفی کنند بعد هم علیه آقای جلیلی هشتک بزنند رسایی هم مانند جلیلی و دوستانش دشمن قسم خورده اصلاح طلبان هستند و از برخی اصولگرایان نیز کینه به دل گرفته اند.

رسایی کسی است که از موضوع حجاب تا برجام و سخنان تندی درباره برخی چهره های مهم نظام را در کارنامه خودش دارد. او از جمله حامیان سرسخت نظارت استصوابی است مساله ای که در انتخابات دهم دامن خودش را هم گرفت. کسی که از فعالیتهای بسیج گرفته تا نقش واعظی و تبلیغات اسلام در اوگاندا، لبنان، پاکستان و … و ورود به سپاه پاسداران را در کارنامه اش دارد. علاوه بر اینها هفته نامه ۹ دی او را به عرصه مطبوعات هم کشاند.

🔸محمد علی رامین مشاور مطبوعاتی پرحاشیه محمود احمدی نژاد که عروس و پسرش در کشوری دیگر هستند و بر براندازی می کوبند روز گذشته در کانال شخصی اش در شبکه ایتا در مدح جلیلی متن بلند بالایی نوشت که در بخشی از آن آمده است: 《ایشان در سرآغاز جوانی یک پای خود را برای آزادسازی خاک میهن تقدیم کرده؛ اینک برای بازپس گیری حقوق ضایع شده هم میهنان خویش چه از گردن کشان خارجی، چه از غارتگران داخلی جانش را بر سر دست گرفته است! دکتر سعید جلیلی بیش از ۱۲ سال با کارشناسان و نخبگان برجسته کشور، در دولت سایه، برای نجات مردم از انبوه مشکلات فزاینده و آزاردهنده برنامه ریزی همه جانبه کرده تا هر وقت مردم تصمیم بگیرند، آماده خدمت رسانی به ایرانیان باشد.》

او سابقه توقیف و تذکر به مطبوعات زیادی را در دوران خودش دارد. درست مانند جلیلی که از نشریه هایی که او را نقد میکنند، خوشش نمی‌آید‌.

🔻مهدی کوچک زاده نماینده اصولگرا و تندروی مجلس پیشین و رفیق غار حمید رسایی هم از جمله کسانی است که چشم امید به ریاست سعید جلیلی بر قوه مجریه بسته تا احتمالاً در یکدست کردن دو قوه به کمک دوستانش راحت تر باشد و امکان چند صدایی گرفته شود. او از جمله افرادی است که در همایشهای جبهه صبح ایران شرکت داشت جریانی که در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس به دبیر کلی علی اکبر رائفی پور، فردی که حدود یک ماه پیش فاکتورهای فساد مالی اش در موسسه مصاف منتشر شد اعلام موجودیت کرد در همایشهای صبح ایران علاوه بر کوچک زاده جمعی از حامیان وی دانشجویان و برخی چهره ها همچون سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد، حسین الله کرم و حمید رسایی حضور داشتند کوچک زاده حتی در انتخابات ۹۲ هم نگاهش به سمت جلیلی بود و همان موقع جلیلی را فردی معرفی کرد که بهتر از همه درک کرده ما کجا ایستاده ایم و در چه مسیری قرار داریم.

  • منبع خبر : عصر فوری