نصیربوشهرآنلاین: در هفته گذشته خبر افتتاح یک دستگاه سی تی اسکن در جزیره خارگ منتشر شد. برای افتتاح این دستگاه سی تی اسکن محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای […]

نصیربوشهرآنلاین:

در هفته گذشته خبر افتتاح یک دستگاه سی تی اسکن در جزیره خارگ منتشر شد.
برای افتتاح این دستگاه سی تی اسکن محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی، عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران، دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت،دکتر سعید گران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ، محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ و مسئولین بخش شهری خارگ حضور داشتند.
افتتاح یک دستگاه سی تی اسکن که در مقابل پیشرفت های شگفت انگیز و عظیم تکنولوژی در عصر جدید ،بسیار پیش پا افتاده به نظر می آید و جماعت کثیری را از بوشهر و تهران با هواپیماهای اختصاصی به خارگ روانه می کند و بودجه هنگفتی را بر بیت المال تحمیل می نماید. از هزینه پروازهای اختصاصی در چند نوبت برای رفت و برگشت گرفته تا جا و غذا و سرویس دهی و ایاب و ذهاب و هزاران خرج دیگر تا به زعم خودشان، یک دستگاه سی تی اسکن که سی سال قبل باید خریداری می شد را افتتاح کنند.
تبلیغاتی بودن این سفر و افتتاح ها آنجا مشخص می شود که آقای جمیری در کمپ کارگری حضور یافتند تا به بهانه گرامیداشت روز جهانی کارگر در جمع کارگران سخنرانی کنند که البته این بزرگوار اینقدر مشغول و سرگرم تبلیغات بودند که تاریخ و تقویم رافراموش کرده، بعد از تاخیر چندروزه، دست به این نمایش مضحک زدند. ولی کیست که نداند هدف چیزی جزجمع آوری آرا نمی باشد.
برنامه های دیگر این سفر امضای قرارداد کشتی مسافربری خارگ به بوشهر و گناوه و بالعکس بود که این قرارداد در هفته های گذشته انجام شده بود حال به چه علت دوباره برای آن مراسم امضا قرارداد گرفته شده غیر از تبلیغات گزینه دیگری به ذهن متبادر نمی شود.
اما صرفنظر از همه این حرکات نمایشی که رنگ و بوی تصنعی بودن خدمت و انجام تعهد از همه زوایای آن، آشکار است و دردی مانند خوره برجان آدمی می افکند، این است این مراسم تبدیل به یک دل و هزار دلبر گردیده بود که هر یک از این حضرات، ماهی خویش را از این آب گل آلود، خواهد گرفت. آقای جمیری به تبلیغات پیش از موعد خود با هزینه کرد بیت المال بخصوص شرکت پایانه ها خواهد پرداخت و بقیه نیز خواب های طلایی خودشان را می بینند. این همه خاصه خرجی ها تحت عنوان‌ارائه خدمات و انجام مسئولیت های اجتماعی، بیخ گوش همان خانواده هایی اتفاق می افتد که در تامین مایحتاج ضروری و روزمره خود در مضیقه و تنگنا قرار گرفته اند، چه پیامی خواهد داشت؟؟؟؟؟

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین