نصیربوشهر – محمد باقر عباسی سملی: با سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدا و آرزوی بهروزی و موفقیت برای رهروان راستین آن سبک بالان آسمان مقام من همیشه روی سه واژه ی زیبا تعصب داشه و دارم اول 《حسین》دوم 《رزمنده》و سوم 《معلم》 ☑حسین برایم زیبا ترین نام دنیاست، زیرا حسین(ع) نماد آزادگی، مظلومیت و […]

نصیربوشهر – محمد باقر عباسی سملی:

با سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدا و آرزوی بهروزی و موفقیت برای رهروان راستین آن سبک بالان آسمان مقام
من همیشه روی سه واژه ی زیبا تعصب داشه و دارم
اول 《حسین》دوم 《رزمنده》و سوم 《معلم》
☑حسین برایم زیبا ترین نام دنیاست، زیرا حسین(ع) نماد آزادگی، مظلومیت و ایثار است.
☑ رزمنده نیز نماد ایمان، اخلاص، وطن پرستی و از خودگذشتگی ست. هر کس که حتی یک روز در دفاع مقدس شرکت نموده باشد، فارغ از هر نوع گرایش فکری درون ساختاری، برای من عزیز و قابل احترام است.
☑ معلم، من همواره خود را مدیون معلمان خود در تمام دوره های تحصیلی می دانم. واژه معلم نزد من واژه ای مقدس است. زیرا شکل دهنده شخصیت من است.
اما امروز دیدم که دادگستری دشتستان درست در ایام عید نوروز، سنگین ترین حکم تاریخ روزنامه نگاری در استان بوشهر را برای یکی از رزمندگان نجیب دوران دفاع مقدس صادر نموده است.
شخصیتی که هر سه ویژگی مورد علاقه من را همزمان داراست.
ایشان نامش حسین است. وی رزمنده بوده و از یادگاران دوران دفاع مقدس است. حسین روئین تن معلم است که به فرموده امام راحل رسالت انبیا را بر دوش دارد.
امیدوارم دادگاه تجدید نظر برای این یادگار دفاع مقدس حکم برائت صادر نموده و بیش از این باعث رنجش خاطر هم رزمان ایشان نگردد.
همچنین از جناب دکتر محمدی زاده استاندار محترم بوشهر، که بین آحاد مردم استان بویژه رزمندگان از محبوبیت خاصی برخوردار است، انتظار می رود که وساطت نموده و با رفع سوء تفاهم ایجاد شده، در دادگاه تجدید نظر حکم برائت حسین صادر گردد.
نگاه و توقع ما رزمندگان استان بوشهر، پیش و بیش از استانداری جناب محمدی زاده همان نگاه دوران دفاع مقدس به فرمانده خویش است. برای ما جناب سردار محمدی زاده هنوز همان فرمانده محبوب است. که جز به گرفتن برائت البته با وساطت، برای حسین، به هیچ حکمی راضی نمی شویم.
در پایان نظر قضات محترم دادگستری دشتستان را به این وصیت حضرت امام رحمه الله علیه جلب می نمایم.
امام خمینی(ره): 《من در بین شما باشم یا نباشم، نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود بدست فراموشی سپرده شوند.》
محمد باقر عباسی سملی
رزمنده و جانباز دفاع مقدس

  • منبع خبر : نصیر بوشهر