علی لاریجانی ظاهرا در نظر دارد به تدریج وارد گود شود. او دانش آموخته فلسفه است و به‌خوبی‌ می‌تواند منظور خود را به مخاطب القا کند. سخنرانی اخیر او در نیمه اردیبهشت رنگ وبوی انتقادی داشت. ?لاریجانی ۱۰ اردیبهشت در همایش «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه‌ اسلامی» اظهار کرد: از مغالطاتی که […]

علی لاریجانی ظاهرا در نظر دارد به تدریج وارد گود شود. او دانش آموخته فلسفه است و به‌خوبی‌ می‌تواند منظور خود را به مخاطب القا کند. سخنرانی اخیر او در نیمه اردیبهشت رنگ وبوی انتقادی داشت.

?لاریجانی ۱۰ اردیبهشت در همایش «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه‌ اسلامی» اظهار کرد: از مغالطاتی که در سال‌های اخیر به کرار رخ داده است این است که گفته می‌شود انقلاب برای مادیات نبوده است.

?سیدحسین نقوی نماینده سابق مجلس هم حضور لاریجانی درانتخابات مجلس دوازدهم را رد نکرد و گفت: آقای علی لاریجانی و جریان همسو با او اعم از برخی اصلاح‌طلبان و برخی اصولگرایان می‌توانند یک جریان قابل رقابت تشکیل دهند. آقای لاریجانی بعد از انتخابات ریاست جمهوری مواضع قوی و اصولی را اتخاذ کرد و در عرصه سیاسی نیز فعال است. تقریبا در بین عامه مردم نیز نوعی بازگشت به آقای لاریجانی را شاهد هستیم. مردم آقای لاریجانی را فردی منطقی و توانمند می‌شناسند که می‌تواند منشأ تحولاتی در کشور باشد.

  • منبع خبر : عصر فوری