?آنطور که برخی رسانه‌ها می‌گویند گویا ضرغامی برنامه‌های دیگری برای سال‌های آینده در ذهن می‌پروراند. این موضوع از رفتارها و گفتارهای ضرغامی برداشت می‌شود، برنامه‌هایی مانند جلوس بر کرسی ریاست‌جمهوری! ضرغامی یک بار این مسیر را طی کرد اما در ابتدای راه متوقف شد چنانکه نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شد اما توسط شورای نگهبان رد […]

 

?آنطور که برخی رسانه‌ها می‌گویند گویا ضرغامی برنامه‌های دیگری برای سال‌های آینده در ذهن می‌پروراند. این موضوع از رفتارها و گفتارهای ضرغامی برداشت می‌شود، برنامه‌هایی مانند جلوس بر کرسی ریاست‌جمهوری! ضرغامی یک بار این مسیر را طی کرد اما در ابتدای راه متوقف شد چنانکه نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شد اما توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد. او ناامید نشده و عزم خود را برای انتخابات ۱۴۰۴ ریاست‌جمهوری جزم کرده است.

 

?روزنامه آرمان می‌گوید ضرغامی وعده‌های انتخاباتی خود را نیز آغاز کرده است؛ نکته جالب اینکه وعده‌های انتخاباتی او از هم اکنون شروع شده به عنوان نمونه روز گذشته وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دیروز مردم آنجا [تپه‌های باستانی کلاردشت] تجمعی داشتند و من هم با آن‌ها صحبت کردم و قرار شد که مطالبات آنان را به دولت منتقل کنم. در دولت هم تا حد زیادی تصویب شد که اگر قرار است آن منطقه در اختیار وزارت میراث باشد، ما اگر نمی‌توانیم زمین‌های مردم را بخریم، حداقل از زمین‌های مجاور که عمدتا در اختیار جنگل‌ها و مراتع است زمین معوض به مردم بدهیم که بروند کشاورزی و زندگی کنند. الان من وزیر میراث فرهنگی به درستی برای حفظ میراث فرهنگی در جاهایی به مردم ظلم می‌کنم.

 

?در طول سال‌های اخیر شباهت‌های زیادی بین احمدی‌نژاد و ضرغامی مشاهده شد؛ البته ضرغامی بارها تلاش کرد این شباهت‌ها را رد کند به عنوان نمونه گفته بود: «آقای احمدی‌نژاد حتماً اشکالات اجرایی هم دارد. زمانی که رئیس سازمان صدا و سیما بودم با احمدی‌نژاد می‌دانید چقدر درگیر بودم؟ دعواهای ما را دفتر رهبری حل کرد. ما را مثل متهم نشاندند، جمع‌بندی کردند و گفتند ۵۰ درصد طرف احمدی‌نژاد حق است و ۵۰ درصد طرف ضرغامی.»

 

?در سال ۱۴۰۰ هم از ضرغامی سوال شد می‌خواهید ادبیات‌تان شبیه آقای احمدی‌نژاد سال ۸۴ باشد؟ او گفت: «اصلاً احمدی‌نژاد شبیه من است؛ ضرغامی ضرغامیه؛ من ترسی ندارم.» البته نتوانست علقه خود به احمدی‌نژاد را پنهان کند چرا که گفت: «بسیاری از کسانی که با احمدی‌نژاد مخالفند، به‌خاطر کارهای خوب احمدی‌نژاد منتقد او هستند نه به خاطرکارهای بدش. شما فکر می‌کنید اگر آقای عباس آخوندی مخالف درجه یک آقای احمدی‌نژاد است، به‌خاطر کارهای بد اوست؟ نه به‌خاطر کارهای خوب احمدی‌نژاد است.»

 

  • منبع خبر : عصر فوری