افتتاح مسیر دشتی به جم در پنجمین روز از ایام دهه فجر با حضور استاندار بوشهر و مدیران استان بوشهر و شهرستان دشتی، محور باغان به سرچشمه به طول ۱۴ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت و با تکمیل این مسیر، محور دشتی به جم ۴۰ کیلومتر کاهش یافت. استاندار بوشهر در این آیین اظهار […]

افتتاح مسیر دشتی به جم

در پنجمین روز از ایام دهه فجر با حضور استاندار بوشهر و مدیران استان بوشهر و شهرستان دشتی، محور باغان به سرچشمه به طول ۱۴ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت و با تکمیل این مسیر، محور دشتی به جم ۴۰ کیلومتر کاهش یافت.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی محور باغان- سرچشمه- ریز انجام شد و در هفته دولت امسال محور ریز به سرچشمه به طول ۱۶ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمدی زاده افزود: امروز نیز با تلاش شبانه روزی، محور سرچشمه به باغان به طول ۱۴ کیلومتر به بهره برداری رسید که مسیر ۷۰ کیلومتری دشتی به جم‌ را به ۳۰ کیلومتر کاهش داده و این مسیر ۴۰ کیلومتر کوتاه تر شد.

وی اضافه کرد: اعتبار تکمیلی این مسیر بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این مسیر علاوه بر بهبود حمل و نقل جاده‌ای، در حوزه کشاورزی و گردشکری و تجارت نیز تاثیر بسزایی دارد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین