نصیربوشهرآنلاین-حمید عشایری: جاده ساحلی گناوه به بوشهر بی شک یکی از پرتردد ترین مسیر های جنوب کشور است اما متاسفانه هنوز ایمنی لازم را نداشته و امکان بروز حوادث در آن وجود دارد. در این یادداشت به برخی معضلات آن می پردازیم ، امید است که تا حادثه جدیدی رخ نداده و خانواده ای […]

 

نصیربوشهرآنلاین-حمید عشایری:

جاده ساحلی گناوه به بوشهر بی شک یکی از پرتردد ترین مسیر های جنوب کشور است اما متاسفانه هنوز ایمنی لازم را نداشته و امکان بروز حوادث در آن وجود دارد.

در این یادداشت به برخی معضلات آن می پردازیم ، امید است که تا حادثه جدیدی رخ نداده و خانواده ای داغدار نشده متولیان برای رفع ایرادات اقدام نمایند.

١- وجود موانع فاقد علائم : برای نصب هرگونه مانع باید تابلوهای هشداردهنده قبل از رسیدن به مانع مستقر گردد تا راننده یا رانندگان از وجود موانع آگاهی کامل داشته باشند و متناسب با آن سرعت خود را کنترل نمایند.
همچنین رنگ آمیزی این موانع بسیار ضرورت دارد تا بخصوص در هنگام شب به وضوح قابل رویت باشد .ترمز های ناگهانی خود مسبب بسیاری از حوادث می باشد.

٢- نصب روشنایی در مسیر ساحلی گناوه به بندرریگ و بخصوص در مجاور روستای گشویی به نظر می رسد که ضرورت بسیاری دارد .

٣- حدافاصل ٣٠ تا ١٠ کیلومتر قبل از شهر بوشهر آسفالت در حجم زیادی تخریب شده است که می تواند حادثه ساز باشد .همچنین در مجاور روستای کوهک و جزیره های شمالی و جنوبی نیز این اتفاق قابل رویت است .

۴- پل ورودی به شهر از مسیر جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه می بایست در سریعترین زمات ممکن تعیین تکلیف گردد . میدان ورودی شهر گناوه با توجه به حجم تردد بالا و بی احتیاطی برخی خودرو ها مستعد حوادث ناگوار می باشد .

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین