?علی نماز فعال سیاسی می‌گوید: واقعا جای تعجب دارد که دوباره همان مسیری را می‌رویم که پیشتر رفته‌ایم. این روزها همان‌ توصیفی که روزگاری احمدی‌نژاد درباره تحریم‌ها می‌گفت را می‌شنویم. ما نزدیک به ده سال است که سعی کرده‌ایم در ارتباط با آژانس و شورای امنیت اعتمادسازی کنیم و حالا یک برگشت عجیب به […]

 

?علی نماز فعال سیاسی می‌گوید: واقعا جای تعجب دارد که دوباره همان مسیری را می‌رویم که پیشتر رفته‌ایم. این روزها همان‌ توصیفی که روزگاری احمدی‌نژاد درباره تحریم‌ها می‌گفت را می‌شنویم. ما نزدیک به ده سال است که سعی کرده‌ایم در ارتباط با آژانس و شورای امنیت اعتمادسازی کنیم و حالا یک برگشت عجیب به گذشته داریم.

 

?واقعا چرا؟ من از مسئولان می‌پرسم که چرا راهی که یک بار رفته‌ایم و نتایج تلخش را دیده‌ایم را دوباره می‌رویم؟ انگار تاریخ به روزهای اول دولت احمدی‌نژاد بازگشته است.

 

?من دیگر برجام را منتفی‌شده می‌بینم زیرا با جمع‌شدن دوربین‌های آژانس عملا مسیر تنش آغاز شده و دیگر چندان امیدی به مذاکرات و احیای برجام نیست.

 

?متأسفانه همواره کسانی که رقابت سیاسی با اصلاح‌طلبان دارند، مسیر تندروی در حوزه سیاست خارجی را پیش گرفته‌اند و بازهم تأسف‌بارتر آن است که همین تندروی‌ها اتفاقا در جهت همان‌چیزی است که صهیونیست‌ها می‌خواهند.

  • منبع خبر : عصر فوری