?سال گذشته بود که خبر انتصاب علی جعفر دهکردی، به ریاست موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد. او در دوره کاردانی پرستاری، در دوره کارشناسی حقوق قضایی، در کارشناسی ارشد اخلاق اسلامی و در دکتری نیز مدیریت راهبردی آینده پژوهی خوانده است. ?نکته‌ای که در رزومه او خبرساز شد، […]



?سال گذشته بود که خبر انتصاب علی جعفر دهکردی، به ریاست موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد. او در دوره کاردانی پرستاری، در دوره کارشناسی حقوق قضایی، در کارشناسی ارشد اخلاق اسلامی و در دکتری نیز مدیریت راهبردی آینده پژوهی خوانده است.

?نکته‌ای که در رزومه او خبرساز شد، طرحی از آقای رئیس با نام طرح هدهد بود؛ طرحی برای ارتباط با سایر موجودات و سخن گفتن با آنان که طبیعتا هم نافرجام بوده است!

?حالا فارغ از تمام طرح‌های ناتمام و بی‌فرجام، دهکردی فردی دیگری را که مانند خودش نه رزومه مشخصی دارد و نه فعالیت‌های مرتبط، به سازمان آورده است. ربابه جوادی، فردی که پروپزال نویسی، تنها رزومه‌ای است که از او می‌بینید.

?او دانشجوی دکتری حقوق  روابط بین‌الملل و حالا معاون پژوهشی دهکردی شده است. سوالی که مطرح می‌شود، این است که روابط بین الملل و علوم سیاسی چه ارتباطی با حوزه تامین اجتماعی دارد و سوال مهم‌تر آنکه چرا هیچ رزومه‌ای از او در دسترس نیست و جوادی کیست که بدون رزومه مرتبط و حتی مشخص، وارد تامین اجتماعی شده است؟

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین