نصیربوشهرآنلاین – سیدرضا حسینی: بعضی از شهروندان پرتوقع مداوم اظهار نظر می نمایند که نماینده مجلس توان انجام کاری ندارد و هرگز برای رفع مشکلات مردم قدمی برنداشته و نخواهد برداشت.آقای پشمک بنابر وظیفه شرعی،ملی و میهنی بر خود واجب می دانسته که در دفاع از نماینده خیلی مظلوم نکاتی چند به اطلاع مردم برساند. […]

نصیربوشهرآنلاین – سیدرضا حسینی:

بعضی از شهروندان پرتوقع مداوم اظهار نظر می نمایند که نماینده مجلس توان انجام کاری ندارد و هرگز برای رفع مشکلات مردم قدمی برنداشته و نخواهد برداشت.آقای پشمک بنابر وظیفه شرعی،ملی و میهنی بر خود واجب می دانسته که در دفاع از نماینده خیلی مظلوم نکاتی چند به اطلاع مردم برساند. تا در روز قیامت سر پل صراط ایشان یقه جناب پشمک را نگرفته و اظهار نماید که فلانی تو که از فعالیتها و پیگیری مداوم اینجانب مطلع بودید چرا از من مظلوم دفاع ننمودید.
اولا :باید حداقل سی سال از دوره نمایندگی این بزرگوار بگذرد تا بتواند حداکثر یک کار جهت رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود انجام بدهد. حالا ای بی انصاف ها باید بپذیرید که نماینده محترم در این مدت کوتاه(دو دوره )هرگز قادر به انجام کاری نخواهد بود.
ثانیا: نماینده بر اساس قانون وظیفه ای در قبال مردم ندارد.اگر فردی توانست حداکثر یک سطر از قانون نشان دهد که در آن ذکر شده باشد که وکیل مجلس باید برای مردم کاری انجام دهد ،بنده برای همیشه از دنیای پشمک فروشی خدا حافظی خواهم کرد.همین که نماینده بزرگواری نموده و در زمان انتخابات وعده های داده، برای مردم کافی ودر خور تقدیر است.
ثالثا: واقعا شما (منتقدین)این همه عکس،کلیپ،سفرهای هوایی وی آی پی ،چای خوردن،چرت زدن در مجلس ،غذا میل نمودن و ….ندیده یا نشنیده اید که اینگونه نماینده را مورد هجوم قرار می دهید.
ثالثا:در زمینه اشتغال ،تلاش نماینده واقعا در خور تقدیر و تشکر است به طوری که می توان ادعا نمود که کمتر کسی از وابستگان و اطرافیان نماینده محترم می توان یافت که بیکار بوده و در حوزه صنعت نفت وگاز مشغول به کاری نباشند ،اگر کسی فرد یا افرادی از فامیل ایشان را می شناسید که در جایی مشغول بکار نمی باشند، مدارک خود را به شماره ۶۵۷۸۹۰ ارسال نماید.از همه مهمتر اینکه عضو کمیسیون انرژی مجلس حتی کسانی که بکاری مشغول بوده هم سر کار برده است.واقعا ای بی مروتهاچه فردی را دلسوزتر از نمایتده را سراغ داشته یا دارید،لطفا کمی جانب انصاف را رعایت نمایید..
رابعا:اعضای محترم دفتر نماینده در تهران آنقدر پر تلاش و پیگیر کار مردم هستند که انسان وقتی آنها را می بیند وظیفه دارد که در مقابل آنها سر تعظیم فرود آورد،واقعا که آنان برای خود هیچ کاری انجام نمی دهند و از امتیازی استفاده نمی کنند.خسته نباشید دلاوران.
خامسا:در اینحا به عنوان یک شهروند از نماینده عزیز و محترم عاجزانه درخواست می نمایم که بر ما منت گذاشته و حداقل برای ده دوره دیگر خود را کاندیدای نمایندگی مجلس نمایندو یا اگر امکان دارد طرحی با امضا دیگر اعضای پارلمان تهیه نمایند که مدت دوره نمایندگی مادام العمری گردد و پس از نمایندگان به صورت ارث به یکی از از اولاد ذکور یا اناث آنها برسد.

سید رضا حسینی،بندر کنکان، هفدهم دیماه هزارو چهارصد و یک.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین