▪️محمد مخبر، کفیل ریاست‌جمهوری در بخشنامه‎ای به تاریخ ۱۲ خردادماه ممنوعیت تغییر ساختار سازمانی، جابه‌جایی نیروی انسانی و…. تا زمان استقرار دولت چهاردهم را ابلاغ کرد. ▪️اما طی روزهای اخیر عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی و حمیده زرآبادی، سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان و چندی دیگر از چهره‎ های سیاسی درباره عزل و نصب ‎های غیرقانونی در […]

▪️محمد مخبر، کفیل ریاست‌جمهوری در بخشنامه‎ای به تاریخ ۱۲ خردادماه ممنوعیت تغییر ساختار سازمانی، جابه‌جایی نیروی انسانی و…. تا زمان استقرار دولت چهاردهم را ابلاغ کرد.

▪️اما طی روزهای اخیر عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی و حمیده زرآبادی، سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان و چندی دیگر از چهره‎ های سیاسی درباره عزل و نصب ‎های غیرقانونی در دولت هشدار داده و اطلاع ‎رسانی کردند.

▪️پس از افزایش انتقادات و اعتراضات در نهایت مخبر به آن واکنش نشان داده و اعلام کرد که منتظر دریافت اطلاعات مرتبط با این موضوع هستیم.

▪️چنانچه عبدی نیز به این پیگیری مخبر واکنش نشان داد و در این زمینه با قدردانی از این پیگیری نوشت: «جناب مخبر مثل موارد دیگر در این انتخابات بسیار مسئولانه برخورد کردند و خواهان ارسال ادعاها شدند که بلافاصله چندین نمونه فرستاده شد و نمونه‌های دیگر هم در ادامه فرستاده می‌شود. نفس همین اقدام ایشان بازدارندگی دارد.»

  • منبع خبر : تجارت نیوز