فرقی هم نمی‌کند نماینده جناح چپ است یا راست، تغییر رفتار در سال آخر و روی آوردن به پوپولیسم در برخی از نمایندگان اتفاقی تکراری است که در هر دوره مجلس شاهد آن هستیم. پوپولیسمی که پای ثابت همه رقابت‌های انتخاباتی است اگرچه شدت آن متفاوت است، اما تفاوتی نمی‌کند انتخابات شورای شهر باید یا […]

فرقی هم نمی‌کند نماینده جناح چپ است یا راست، تغییر رفتار در سال آخر و روی آوردن به پوپولیسم در برخی از نمایندگان اتفاقی تکراری است که در هر دوره مجلس شاهد آن هستیم.

پوپولیسمی که پای ثابت همه رقابت‌های انتخاباتی است اگرچه شدت آن متفاوت است، اما تفاوتی نمی‌کند انتخابات شورای شهر باید یا ریاست‌جمهوری.

در روزهای اخیر هم حتما شاهد نمونه‌هایی از این رفتار برخی نمایندگان بوده‌اید، نماینده‌هایی که تازه به یاد آورده‌اند باید دولت را نقد کنند و اعتراض‌های تندی مطرح کنند. نمایندگانی که طرح‌هایی را مطرح می‌کنند که اطمینان دارند در حوزه اختیارات آن‌ها نیست اما کسب رای برای آن‌ها اهمیت بیشتری دارد. وعده‌هایی را مطرح می‌کنند که حتی در قامت ریاست‌جمهوری هم عملیاتی نیست.

نمایندگانی که با سرعت خیلی زیادی در حال برگزاری جلسات مردمی و حضور میدانی و افتتاح پروژه‌های عمرانی در حوزه انتخابیه خود هستند و برای انعکاس اخبار آن رپورتاژ نیز می‌دهند.

هر چند قطعا افزایش فعالیت نمایندگان را باید به فال نیک گرفت اما فعالیت پرشور برخی نمایندگان که در سال‌های گذشته فعالیت اندکی داشتند در نزد مردم وجهه خوبی ندارد.

مردم نیز به خوبی می‌دانند که بر اساس تصویر پویای این روزهای نمایندگان مجلس نباید تصمیم بگیرند و باید بر اساس چهار سال فعالیت آن‌ها برای رای دادن تصمیم بگیرند.

  • منبع خبر : خبرفوری